Gå til innhold

Pynte hår litt tips til de som ikke har tykk manke (og som bare liker det løst)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert vært en del der ute som meg, som alltid har det enten løst eller satt opp i hestehale av praktiske grunner.

Del gjerne dine beste tips til noe veldig enkelt og som kler de uten løvemanke som passer til litt spesielle anledninger 💃🏽

Anonymkode: 4a2a2...d5e

Skrevet (endret)

Kanskje sånn hestehale med bare halve håret om du skjønner hva jeg mener, liksom half up half down, bare at man tar en hårklype under slik at halen står litt oppover slik at det blir mer volum selv om man ikke har så tykt hår

Eller to sånne små fletter som møtes bak, enten med eller uten sløyfebånd. Det er veldig enkelt også

Begge disse passer til folk med litt tynt hår

IMG_1254.jpeg

IMG_1255.jpeg

Endret av Sigrid<3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også tynt hår, og slike frisyrer du viser til fremhever gjerne hvor tynt det er.

Anonymkode: 59b57...ba4

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Begge på bildet har normalt tykt hår..

Anonymkode: b6d6e...2b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sigrid&lt;3 skrev (På 23.5.2025 den 12.01):

Kanskje sånn hestehale med bare halve håret om du skjønner hva jeg mener, liksom half up half down, bare at man tar en hårklype under slik at halen står litt oppover slik at det blir mer volum selv om man ikke har så tykt hår

Eller to sånne små fletter som møtes bak, enten med eller uten sløyfebånd. Det er veldig enkelt også

Begge disse passer til folk med litt tynt hår

IMG_1254.jpeg

IMG_1255.jpeg

Men disse kommer til å så stusselige ut med tynt hår….

Anonymkode: c3115...269

• Liker 3
Skrevet (endret)

bildene var mer for å vise hva jeg mente da jeg ikke fant bilder med tynnere hår

Og angående den med flettene så trenger man ikke å ha så tykke fletter for at det skal bli pent, hvis man drar i hver sånn liten del av fletten (jeg tror de kalles å pancake fletten) så kan man få den til å se mye tykkere ut en den egentlig er😊

(Jeg er veldig klar over at denne har veldig tykt hår, men jeg tok den med for å vise hvordan man gjør det, og for å vise hvor stor forskjell det kan skape)

(Prøver bare å hjelpe, hvis du ikke liker det eller tenker det ikke kommer til å gå er det helt greit)

Endret av Sigrid<3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...