AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Sikkert vært en del der ute som meg, som alltid har det enten løst eller satt opp i hestehale av praktiske grunner. Del gjerne dine beste tips til noe veldig enkelt og som kler de uten løvemanke som passer til litt spesielle anledninger 💃🏽 Anonymkode: 4a2a2...d5e
Sigrid<3 Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai (endret) Kanskje sånn hestehale med bare halve håret om du skjønner hva jeg mener, liksom half up half down, bare at man tar en hårklype under slik at halen står litt oppover slik at det blir mer volum selv om man ikke har så tykt hår Eller to sånne små fletter som møtes bak, enten med eller uten sløyfebånd. Det er veldig enkelt også Begge disse passer til folk med litt tynt hår Endret 23. mai av Sigrid<3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai Jeg har også tynt hår, og slike frisyrer du viser til fremhever gjerne hvor tynt det er. Anonymkode: 59b57...ba4 6 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Begge på bildet har normalt tykt hår.. Anonymkode: b6d6e...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Sigrid<3 skrev (På 23.5.2025 den 12.01): Kanskje sånn hestehale med bare halve håret om du skjønner hva jeg mener, liksom half up half down, bare at man tar en hårklype under slik at halen står litt oppover slik at det blir mer volum selv om man ikke har så tykt hår Eller to sånne små fletter som møtes bak, enten med eller uten sløyfebånd. Det er veldig enkelt også Begge disse passer til folk med litt tynt hår Men disse kommer til å så stusselige ut med tynt hår…. Anonymkode: c3115...269 3
Sigrid<3 Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai (endret) bildene var mer for å vise hva jeg mente da jeg ikke fant bilder med tynnere hår Og angående den med flettene så trenger man ikke å ha så tykke fletter for at det skal bli pent, hvis man drar i hver sånn liten del av fletten (jeg tror de kalles å pancake fletten) så kan man få den til å se mye tykkere ut en den egentlig er😊 (Jeg er veldig klar over at denne har veldig tykt hår, men jeg tok den med for å vise hvordan man gjør det, og for å vise hvor stor forskjell det kan skape) (Prøver bare å hjelpe, hvis du ikke liker det eller tenker det ikke kommer til å gå er det helt greit) Endret 25. mai av Sigrid<3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå