AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai «I løpet av mai» er jo ikke akkurat så enkelt å planlegge etter.. noen som vet noe om datoer? Anonymkode: 8b339...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): «I løpet av mai» er jo ikke akkurat så enkelt å planlegge etter.. noen som vet noe om datoer? Anonymkode: 8b339...eb4 Hva venter du på da? Feriepenger av sykepenger? Anonymkode: a4f84...050
Moppeguri Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Har du sjekket om de er oppført under "dine utbetalinger" på NAV.no ?
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva venter du på da? Feriepenger av sykepenger? Anonymkode: a4f84...050 Sykepenger og foreldrepenger Anonymkode: 8b339...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Moppeguri skrev (3 timer siden): Har du sjekket om de er oppført under "dine utbetalinger" på NAV.no ? Ingenting der 🤔 Anonymkode: 8b339...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Juni tror jeg. Anonymkode: 2e344...9be Det er mai, men står ingen dato.. Anonymkode: 8b339...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Tror jeg fikk de i slutten av mai da jeg hadde hatt permisjon året før. Det var ingen krise da, jeg skulle ikke ha ferie før i juli uansett. Anonymkode: 06b21...645
Hololo Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai google sier innen utgangen av mai, vi andre har dessverre ikke andre kilder enn deg så her er det bare å vente å se.
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Når utbetales feriepengene fra Nav? Feriepenger fra Nav utbetales innen utgangen av mai året etter at feriepengene er opptjent. Ferietillegg av dagpenger utbetales innen utgangen av juni. Det samme gjelder ferietillegg av sykepenger av dagpengegrunnlag Nav.no Anonymkode: 21c93...816 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai Mener det pleier å være rundt 25 mai. Anonymkode: 29c3b...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Det blir utbetalt innen utgangen av mai, så da kan du forvente å ha det på konto før 1.juni. Anonymkode: a4f84...050
Natu Skrevet 18. mai #12 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 8.56): «I løpet av mai» er jo ikke akkurat så enkelt å planlegge etter.. noen som vet noe om datoer? Anonymkode: 8b339...eb4 Helt i slutten av mai har jeg fått.
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Skrevet 18. mai Jeg venter også på litt feriepenger fra sykepenger fra fjoråret. Jeg tipper at en gang i midten/slutten av neste uke kommer det en melding om at NAV har beregnet ut hva vi får, og at de blir utbetalt rimelig snart. Så kommer utbetalingen enten på fredag neste uke eller i starten av uken etter. Det må de jo nesten i og med at det er Kristi Himmelfarts den 29. og mange tar fri på fredagen. Så det er jo en bankdag mindre den uken. Så tipper de blir utbetalt senest 28.mai i år. Men for at de skal være sikker på utbetalingen kommer før 1.juni, så tipper jeg at de fleste får de utbetalt innen 26. og 27.mai. Anonymkode: 9f61f...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #14 Skrevet 20. mai Pleier å være samtidig som foreldrepenger(innen 25) Anonymkode: 0cc9c...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #15 Skrevet 22. mai Noen som sa de bruker å komme innen den 25. Så dere som skal ha dette får vel kanskje før helgen 🙂 Anonymkode: 59379...7e5
Orbis Skrevet 22. mai #16 Skrevet 22. mai Jeg fikk i dag. Sjekket nettop Nav etter å ha lest denne posten (hadde glemt jeg får feriepenger fra de i år) Stod det var utbetalt den 22. så sjekket nettbanken og det var på konto
AnonymBruker Skrevet 22. mai #17 Skrevet 22. mai Jeg fikk også utbetalt i dag, men har ikke fått noe varsel eller utbetalingsmelding fra NAV enda. Jeg bare sjekket kontoen og penger var der. Logget inn på NAV.no og der lå utbetaling med dagens dato som gjaldt feriepenger. Anonymkode: 9f61f...bd3
AnonymBruker Skrevet 23. mai #18 Skrevet 23. mai Flere som ikke har fått enda? Står summen på kommende utbetalinger? Anonymkode: ba652...fe9
Interisti Skrevet 26. mai #19 Skrevet 26. mai Har ikke mottat noe enda dessverre men håper på de kommer snart, det er en del kroner :p
AnonymBruker Skrevet 26. mai #20 Skrevet 26. mai Interisti skrev (26 minutter siden): Har ikke mottat noe enda dessverre men håper på de kommer snart, det er en del kroner 😛 Står det summen du får på nav? På kommende utbetalinger? Anonymkode: ba652...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå