Gå til innhold

Buzzcut fint på menn? Mer maskulint?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva synes dere om sånt på menn? Mer maskulint? Eller foretrekker dere langt hår? 

IMG_4267.jpeg

Endret av Svennis
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må ihvertfall være langt nok til at jeg kan dra fingrene gjennom helst. Det foretrekker jeg, men han få gjøre det som gjør han mest fornøyd i hverdagen. Han kler det aller meste 😅

Anonymkode: a1a3c...edf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må ihvertfall være langt nok til at jeg kan dra fingrene gjennom helst. Det foretrekker jeg, men han få gjøre det som gjør han mest fornøyd i hverdagen. Han kler det aller meste 😅

Anonymkode: a1a3c...edf

syns ikke noe om langt hår. og mange med hår  er ikke pent men andre kan være

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (43 minutter siden):

syns ikke noe om langt hår. og mange med hår  er ikke pent men andre kan være

Du syns menn bor ha kort hår?

Anonymkode: c261b...ddd

AnonymBruker
Skrevet

Synes det der er fort kort.

Anonymkode: 26220...ca7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 10.46):

Du syns menn bor ha kort hår?

Anonymkode: c261b...ddd

jeg tenkte på hår i ansiktet

AnonymBruker
Skrevet

Det er mer maskulint enn langt hår, eller rotete hår. Det verste er tidligere kort hpr som har vokst i månedsvis. Ser så shabby og skittent ut. 

Anonymkode: f6a99...5ee

AnonymBruker
Skrevet

Liker litt lengde på håret, litt rufsete, ikke så "hardt" og gjennomstylet, mer naturlig.

Anonymkode: e1e60...058

AnonymBruker
Skrevet

Håret betyr fint lite så lenge det er velstelt. Sikkert veldig praktisk med buzzcut da. Ser det trender veldig hos tenåringene her vi bor.

Anonymkode: b8ec8...6e0

Skrevet

Jeg tenker for min egen del: 
Det er utrolig deilig å bli lugget i håret, når hun får orgasme av oralen.. Så jeg må minimum ha 3 cm med hår på skallen.
Ellers har hun jo også muligheter, til å kjøre neglene sine i ryggtavlen min.. det er minst like deilig for meg🥰

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (13 timer siden):

Jeg tenker for min egen del: 
Det er utrolig deilig å bli lugget i håret, når hun får orgasme av oralen.. Så jeg må minimum ha 3 cm med hår på skallen.
Ellers har hun jo også muligheter, til å kjøre neglene sine i ryggtavlen min.. det er minst like deilig for meg🥰

Er ikke deilig når dama bokstavelig talt drar deg i øra i det orgasmen skyller gjennom henne.

Been there, skallet mann.

Anonymkode: d6c06...12b

• Hjerte 1
Skrevet

Personlig synes jeg det er for kort. Jeg foretrekker sveisen mannen min har, som er kort på sidene (som på bildet), men med noe lengre på toppen (men det er ikke langt).Han har i tillegg skjegg, som mannen på bildet, dog litt kortere skjegg. Han ser smashing ut. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ekte menn har ikke hår på hodet. 

Anonymkode: aea5b...173

Skrevet

Det er en hårfrisyre personen har.. jeg ser ikke på den som mer maskulint en annen hårfrisyre menn har.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...