AnonymBruker Skrevet 16. mai #21 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen her som har brukt hele lånebeløpet de fikk fra banken + i tillegg lagt inn alt av oppsparte penger for å kjøpe seg leilighet/hus? Hvordan gikk det i ettertid når man da ikke satt igjen med noe som helst av buffer? Jeg har funnet en tomannsbolig som har ligget ute en stund på markedet, men for å få kjøpt den må jeg bruke alt jeg har av lån og penger. Anonymkode: 34dfa...6c3 Vet ikke om jeg hadde fått sove om natta Anonymkode: 642d3...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 16. mai #22 Del Skrevet 16. mai høres skummelt ut å lempe deg helt for penger, da bør du ha stålkontroll på utgiftene så komme og vær helt sikker at det er nok igjen til å bygge opp buffer/tar evt ekstra utgifter. Kommer og veldig an på hvilke bolig du kjøpe, forskjell på om du kjøpe en blokkleilighet eller enebolig da det ofte kan komme mer og større uforutsatte utgifter ved enebolig f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 17. mai #23 Del Skrevet 17. mai Vi har ikke gjort det, men har flere vennepar som har gjort det. Forskjellen på oss og dem er at selv om de har hatt dårlig likviditet en periode så har de bygd opp seg betydelig større formue enn vi har (pga prisvekst). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:41 #24 Del Skrevet mandag kl 06:41 Hus fra 2020 og med god energikarakter så tenker det er "trygt". Anonymkode: 34dfa...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå