AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Har lyst å dra til Kypros, men vet ikke hvor, og vet ikke hva det er å oppleve og se der. Dere som har vært der, hva og hvor bør vi dra?🙏 Anonymkode: b6fb0...d2d
test1e Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Ops ops. Et stort minus med hele Kypros er at det er så mange russere og østblokkere der. (Oppfordring. Om du allikevel reiser dit, og tar turen over på den okkuperte siden, ikke legg igjen ei krone der)
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har lyst å dra til Kypros, men vet ikke hvor, og vet ikke hva det er å oppleve og se der. Dere som har vært der, hva og hvor bør vi dra?🙏 Anonymkode: b6fb0...d2d Jeg var på Ayia Napa for mange herrens år siden, på russetur 😅 Jeg synes det var en veldig flott plass. Kjempefin strand og yrende liv. Var i Protaras for 2 år siden, synes ikke det var like flott. Er det familietur? Har hørt Fig tree bay skal være fint for familier. Anonymkode: 6fece...9dc
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Badevannet alene er verdt å dra dit for Anonymkode: 5593e...9f5
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg var på Ayia Napa for mange herrens år siden, på russetur 😅 Jeg synes det var en veldig flott plass. Kjempefin strand og yrende liv. Var i Protaras for 2 år siden, synes ikke det var like flott. Er det familietur? Har hørt Fig tree bay skal være fint for familier. Anonymkode: 6fece...9dc Fig tree bay er i Protaras. som jeg likte godt. Ayia Napa derimot, triste saker. Men stranden var fin. Anonymkode: b54cf...0a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå