AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Jeg var hos en mann her for litt siden, kjent han i mange år men møttes sjeldent. Opprettet kontakt igjen nylig, etter andre gang jeg har vært med han er han ivrig på om jeg har nevnt han til noen i familien? Sier han kan klippe seg hos søsteren min etc masse sånn. Plutselig sa han at han er glad i meg på telefon. Og sagt det samme til vennene sine. Er dette for å teste meg? Han er en kjempe fin mann, men blir bare så forsvirret fordi for mange år siden følte jeg ikke at jeg betydde noe spesielt for han annet en kanskje ligg, men kanskje jeg gjorde det. Fikk meg kjæreste og sa det til han for å avslutte dette at vi ikke kan møtes mer pga det. Nå er han veldig på, ikke negativt, jeg liker det, men bare forvirret. Anonymkode: 1605e...00c
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Samme med at han tuller med at jeg kan si til familien jeg ligger med han 😂 Anonymkode: 1605e...00c
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Rødt flagg vibe. Anonymkode: a2317...234 Hvordan da? Har også kjent han i mange år Anonymkode: 1605e...00c
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Det her fikk jeg ick av å lese… han virker ikke helt riktig nagla, veldig spesielt å si sånne ting etter så kort tid… har det skjedd noe fysisk mellom dere? Anonymkode: 0a2a7...8c8 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Er han litt ustabil i følelseslivet? Hvis han er så raskt på blir jeg redd han like raskt kan snu om og si at dette ikke var noe for ham likevel. Virker som forelskelse hos en tenåring som blusser opp raskt og like fort slukner. Ikke noen grunn til å avslutte det, men ta det litt rolig og se hvordan det utvikler seg over tid. Anonymkode: 8eca0...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): han virker ikke helt riktig nagla Hva er den riktige metoden for nagling av barn/mennesker nå for tiden tenker du? Anonymkode: 4e2f5...e84
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg var hos en mann her for litt siden, kjent han i mange år men møttes sjeldent. Opprettet kontakt igjen nylig, etter andre gang jeg har vært med han er han ivrig på om jeg har nevnt han til noen i familien? Sier han kan klippe seg hos søsteren min etc masse sånn. Plutselig sa han at han er glad i meg på telefon. Og sagt det samme til vennene sine. Er dette for å teste meg? Han er en kjempe fin mann, men blir bare så forsvirret fordi for mange år siden følte jeg ikke at jeg betydde noe spesielt for han annet en kanskje ligg, men kanskje jeg gjorde det. Fikk meg kjæreste og sa det til han for å avslutte dette at vi ikke kan møtes mer pga det. Nå er han veldig på, ikke negativt, jeg liker det, men bare forvirret. Anonymkode: 1605e...00c Jeg hadde tatt det opp med han, spør hva han mener og hvor du står Kommunikasjon. Han legger intensjoner og planer for deg på en måte - da må du ta kontroll over ditt liv og både forventningsavklare og se til at dere er på samme plass. Kan jo godt være han har andre følelser for deg enn du for han, eller dere er på samme plass - men snakker ikke sammen. Anonymkode: 55965...b66 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er den riktige metoden for nagling av barn/mennesker nå for tiden tenker du? Anonymkode: 4e2f5...e84 At ingen av skruene er løse? At lyset er på og noen hjemme? At man er riktig vel bevart? Anonymkode: 0a2a7...8c8
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At ingen av skruene er løse? At lyset er på og noen hjemme? At man er riktig vel bevart? Anonymkode: 0a2a7...8c8 Les og lær: https://ordbokene.no/nob/bm/104069 Anonymkode: 4e2f5...e84 2
Tekumseh79 Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai (endret) EDIT: Leste en gang til og så dere ikke har starta et forhold... 😉 Da kan det se ut som han tror og vil han at det skal bli noe seriøst, og han har det travelt..? Endret 16. mai av Tekumseh79
BobbySocks Skrevet 16. mai #13 Skrevet 16. mai «Jeg forteller aldri familien om noen før jeg er i et seriøst forhold».
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Skrevet 16. mai Dere har akkurat startet noe, og han vil infiltrere familien din. Jeg hadde løpt, men det er bare meg. Anonymkode: 7f8b5...a18 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dere har akkurat startet noe, og han vil infiltrere familien din. Jeg hadde løpt, men det er bare meg. Anonymkode: 7f8b5...a18 Tror du han er spion? Anonymkode: e8f99...416
AnonymBruker Skrevet 16. mai #16 Skrevet 16. mai Han er vel blitt desperat etter kjæreste siden sist. Å bli veldig nær og seriøs fort, det pleier ikke å gå bra. Anonymkode: 0d47c...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #17 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan da? Har også kjent han i mange år Anonymkode: 1605e...00c Ingen normale mennesker begynner å blande inn familie etter 2 møter, ingen normale mennesker går heller rundt og sier til vennene sine at de er glad i noen etter 2 møter, han lovebomber deg, merk mine ord. Du har tydeligvis ligget med han før uten at det har blitt noe mer, ikke bli overrasket om han dumper deg like fort som han har blitt "glad" i deg denne gangen. Anonymkode: a2317...234 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #18 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det her fikk jeg ick av å lese… han virker ikke helt riktig nagla, veldig spesielt å si sånne ting etter så kort tid… har det skjedd noe fysisk mellom dere? Anonymkode: 0a2a7...8c8 Ja masse på mange år. Vi har kjent hverandre lenge. Var ikke noe seriøst før, vi møttes igjen på nytt Anonymkode: 1605e...00c
AnonymBruker Skrevet 16. mai #19 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja masse på mange år. Vi har kjent hverandre lenge. Var ikke noe seriøst før, vi møttes igjen på nytt Anonymkode: 1605e...00c Men dere har møttes TO ganger, det er ikke noe seriøst NÅ, og hvert fall ikke uten noe fysisk NÅ. Han lovebomber deg! Løp! Anonymkode: 0a2a7...8c8
AnonymBruker Skrevet 16. mai #20 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men dere har møttes TO ganger, det er ikke noe seriøst NÅ, og hvert fall ikke uten noe fysisk NÅ. Han lovebomber deg! Løp! Anonymkode: 0a2a7...8c8 Vi har møttes to ganger nå, men vi har kjent hverandre mange år og hatt relasjon før i tiden. Anonymkode: 1605e...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå