AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Jeg har nylig fylt 18 år og kjæresten min er 17. Jeg har en uregelmessig syklus, men i dag har det gått 5 dager siden jeg "skulle ha fått" mensen. Vi begge går på skole og har 1 år igjen så det sier seg selv at det blir vanskelig å få barn i vår alder og situasjon som alle andre. Noen som har noe å komme med, eller som har vært eller kjent noen i samme situasjon? Anonymkode: 492ae...009
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Har du tatt en graviditetstest? Bruker dere prevensjon? Anonymkode: 8227f...f8e
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Du MÅ ta en test, det er den eneste måten å få "fred" på. Anonymkode: ff1cd...4e5
Anononyma Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Det eneste vi kan komme med er jo at du må ta en graviditetstest.
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Hvorfor har du ikke tatt en test? Anonymkode: 28c48...034
mommyaka Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Det kommer helt an på eggløsning. Om du ikke vet når denne var er det umulig å si når mens skulle komme Bruker dere prevensjon? Ratt test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå