Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig leit TS, du har min dypeste medfølelse.

Skaff deg bedre venner!

• Liker 37
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. For noen drittfolk som behandler deg slik. De er ikke verdt noe vennskap, det har de vist nå. Og selvfølgelig er du ikke noen taper om du vil invitere noen andre som også er alene 17-mai ❤️

Anonymkode: 372e4...7ad

• Liker 27
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Huff så kjipt, jeg synes du skal gjøre det, du er absolutt ikke noen taper hvis du gjør det. Håper du får en fin feiring😘

Anonymkode: 548c2...6b3

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig dårlig gjort! Jeg ville også blitt veldig lei meg. God ide å legge det ut på Facebookgruppen. Mange som ikke har noen å feire med. 
kunne du evt ringt en av de som skulle komme og hørt om du kan være med? Ikke alltid noen tar ansvar med å svare i en gruppechat. Selvom det er veldig dårlig gjort.

Anonymkode: 3bd42...eb1

• Liker 17
Skrevet

Uff det var trist å lese.. sender deg en klem❤️

• Liker 10
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Inviterte 6stk, og alle sa de skulle komme. Nå kommer ingen. Alle skal på samme plass, jeg spurte til og med på gruppechatten om det var plass til en til... Alle har sett det, men ingen svart. 

Føler meg så nedverdiget. Tok motet til meg å inviterte, ble så glad! Nå har jeg kjøleskapet fult av dyr spekemat som de ønsket seg, og jeg er ikke så glad i det. Jeg er så lei meg, måtte bare få det ut. Vurderer å legge ut på den lokale Facebook gruppen at jeg har mat og plass til 6-10stk om noen er alene, men er jeg taper da??

Anonymkode: 10643...083

det er veldig teit og ikke komme når man ikke har noen grunn for det, alle voksende bør jo skjønne at det blir veldig dumt med tanke på maten

Anonymkode: 6b062...a74

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er lei meg på dine vegne. Vennene dine er rasshøl. Invitert andre. Og dropp idiotene. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Ginny skrev (Akkurat nå):

Utrolig leit TS, du har min dypeste medfølelse.

Skaff deg bedre venner!

Jeg har tydeligvis ingen venner, så du har nok rett i at jeg må det. Ikke lett. 

Takk for medfølelse. ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 22
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var veldig leit å lese. Synes du høres ut som et fint menneske som vil legge ut invitasjon på den lokale facebookgruppen. God idé.

Anonymkode: 3df6f...431

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker en tilsvarende tråd fra en tidligere 17. mai-tråd, der drev "venninnene" og delte bilder fra sin frokost med den uinviterte venninnen. Kanskje alle forsmådde kunne laget et eget treff.

Anonymkode: 564b6...2f5

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Inviterte 6stk, og alle sa de skulle komme. Nå kommer ingen. Alle skal på samme plass, jeg spurte til og med på gruppechatten om det var plass til en til... Alle har sett det, men ingen svart. 

Føler meg så nedverdiget. Tok motet til meg å inviterte, ble så glad! Nå har jeg kjøleskapet fult av dyr spekemat som de ønsket seg, og jeg er ikke så glad i det. Jeg er så lei meg, måtte bare få det ut. Vurderer å legge ut på den lokale Facebook gruppen at jeg har mat og plass til 6-10stk om noen er alene, men er jeg taper da??

Så trist. 

Nei du er absolutt ikke en taper om du gjør det. Kanskje du hjelper andre i en kjip situasjon 

Anonymkode: 7b804...40d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For noen dritt mennesker. Får vondt av deg ts. At det går an.

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har tydeligvis ingen venner, så du har nok rett i at jeg må det. Ikke lett. 

Takk for medfølelse. ❤️

Inviter noen andre. Kanskje kommer det 2-6 kjempefine folk? Og uansett er du ikke bedre stilt alene enn med uvennene du inviterte. 

For dette er leit her og nå. Men det å finne ut at folka man tror er venner ikke er det, og så forkaste dem, er ikke negativt for din livskvalitet. Det er rent vinn-vinn å vrake dårlige venner. Du vinner et liv uten dem. De er taperne her - de må jo tilbringe både 17. mai og trolig resten av livet med - seg selv og folk som seg. Vel fortjent, for all del. Men for en elendig skjebne!

Anonymkode: 699c9...d26

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du fortjener mye bedre❤️ Virkelig! Antar dette er "venner". Fra nå av anser du dem som bekjente du ikke vil bruke tid på. Ikke la de trykke deg ned. Du er bedre enn dem.

Anonymkode: 2fd87...767

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva ER det med folk? Makan! Jeg blir fortvilet, lei meg og sinna samtidig når jeg leser dette. Kan du, TS, si hvor gamle dere er? Det kan da ikke være voksne folk som oppfører seg slik? Det er jo nærmest ondskapsfullt, det du beskriver!

Anonymkode: a8f34...fcc

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

det er veldig teit og ikke komme når man ikke har noen grunn for det, alle voksende bør jo skjønne at det blir veldig dumt med tanke på maten

Anonymkode: 6b062...a74

Er det bare voksende som bør skjønne det? Hva med de som er ferdig utvokst?
Beklager. Jeg greide ikke å dy meg. Noen ganger blir skrivefeil litt morsomme. 😁

Jeg er så klart enig i det du skriver. 👍

Anonymkode: 8be98...c9f

• Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...