AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Ny barnehagwmamma her, til en 3 åring. Det er 16. Mai feiring i barnehagen i morgen. Feiringen er midt på dagen. Det står at man kan pynte seg hvis man vil. Hvilke penklær har barna på seg og har de på penklær fra morgningen av? Anonymkode: 5935b...f11
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Lurer jeg også på! Her er feiringen fra 13:30 og ut dagen… kan dermed ikke sende i veldig pen tøy.. skal jeg kommer og skifte på henne? Skal hun ha kjole på fra morgenen? Aner ikke 🤷♀️🤦♀️ første året i barnehagen her og. Anonymkode: ea23b...f34
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ny barnehagwmamma her, til en 3 åring. Det er 16. Mai feiring i barnehagen i morgen. Feiringen er midt på dagen. Det står at man kan pynte seg hvis man vil. Hvilke penklær har barna på seg og har de på penklær fra morgningen av? Anonymkode: 5935b...f11 Her sendes barna gjerne i "bursdagspent", altså ikke festdrakter/bunader, men pen kjole og strømpis/penbukse og skjorte. Har på fra morgenen av. Anonymkode: 9ace4...37b 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Sparer penstasen til lørdagen. Hun får på sommerkjole fra hm og sløyfe i håret. Cardigan over. Og vanlige joggesko Anonymkode: fea34...92c
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Det er veldig forskjellig, noen få kommer i bunad, mange har en fin hverdagskjole, eller bukse og skjorte. Og mange har bare helt vanlige barnehageklær. De skal jo leke ute hele dagen, spise pølser og kanskje smoothie eller is . Anonymkode: d9946...ab0
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Her sendes barna gjerne i "bursdagspent", altså ikke festdrakter/bunader, men pen kjole og strømpis/penbukse og skjorte. Har på fra morgenen av. Anonymkode: 9ace4...37b Samme her. Anonymkode: bc9c5...66e
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai Frøkna hadde en sommerkjole. Guttene bursdagsklær. pent men ikke pyntet. De skal jo kunne leke i det. Anonymkode: 1c451...f84
AnonymBruker Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai Mange som kler seg veldig pent her. Spesielt de største barna. Anonymkode: 1b9dc...39b
AnonymBruker Skrevet 15. mai #10 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Her sendes barna gjerne i "bursdagspent", altså ikke festdrakter/bunader, men pen kjole og strømpis/penbukse og skjorte. Har på fra morgenen av. Anonymkode: 9ace4...37b Samme her. Hun får på seg en fin blomsterkjole og en strømpebukse jeg ikke er så redd for. Vanllige sko. Matroskjolen, finstrømpebuksa og bunadskoene spares til 17.mai Anonymkode: 36d56...db2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai Helt uaktuelt å sende ungene i "penklær" i barnehagen/skolen. Jeg vet hvordan de ser ut når de kommer hjem 16. mai er intet unntak. Vi sender ungene i de "peneste" av hverdagsklærene. Ikke faen om jeg lar de faktiske penklærene bli ødelagt på 16. mai, så ungene ikke har noe å gå med på selveste 17. Og det er helt vanlig i vår barnehage, og på skolen. Noen pynter seg mer, men det er kanskje unger som ikke herper klær og skitner seg helt avsindig til hver dag? Anonymkode: 128cd...6b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai Sender 4 åringen i en pen bomullkjole og joggesko. Kjolen vokser hun utav straks, så det er bare fint at den blir brukt. Anonymkode: 6a7d4...3a1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Skrevet 16. mai Sendte ungene i vanlig barnehageklær. De skal jo gå i tog ute, og da må de uansett ha på seg uteklær, så finklærne synes ikke. Hadde kanskje valgt noe halvpent om vi bodde et sted med bedre vær... Anonymkode: c10aa...7e3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Skrevet 16. mai Sendte min i barnehageklær. Toget går først kl 14 og innen den tid ser det ut som han har vært i krig i et ørkenland i flere år, så jeg gidder ikke å få bursdagsklær ødelagt for fire runder på en fotballbane Anonymkode: f0748...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå