AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:22 #21 Del Skrevet fredag kl 11:22 Du er mann, du vil ikke få sympati fra kvinner på det området. Enten så får du gi all inn med sjekking (somdu sikkert har prøvd) eller på annen måte (som aldri kan nevnes ovenfor andre kvinner, da er du stemplet). Anonymkode: 243fd...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:24 #22 Del Skrevet fredag kl 11:24 Ungkar_42 skrev (3 timer siden): Liten nettverk med kun menn. Så har jeg også vært litt usosial i de siste årene pga helsen. Å si at man i 2025 har lite nettverk, når man har Internett, er faktisk ikke innenfor. Anonymkode: d308a...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:25 #23 Del Skrevet fredag kl 11:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er mann, du vil ikke få sympati fra kvinner på det området. Enten så får du gi all inn med sjekking (somdu sikkert har prøvd) eller på annen måte (som aldri kan nevnes ovenfor andre kvinner, da er du stemplet). Anonymkode: 243fd...e1d Han har jo ikke prøvd å sjekke. Og det finnes også en del kvinner som opplever det samme som TS. Anonymkode: d308a...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:25 #24 Del Skrevet fredag kl 11:25 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil anbefale deg å ta fokuset vekk fra sex og heller fokusere på å bygge en relasjon med en kvinne. Sex blir etterhvert en helt naturlig del om du først bygger en relasjon. Tenk litt som en grunder.. ikke fokuser på pengene eller at du skal bli millionær. Bygg en god bedrift basert på ideen din. Fokuser på kvalitet.. pengene blir et naturlig resultat. Ikke fokuser på at "du trenger sex fort", fokuser heller på å bygge relasjoner. Du klarer dette! Kjør på! Vi heier på deg kompis! Hilsen en gift mann. Anonymkode: 7980b...c56 Dette. En mann som er kun ute etter sex, skyver de fleste kvinner unna. Anonymkode: d308a...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungkar_42 Skrevet fredag kl 18:30 Forfatter #25 Del Skrevet fredag kl 18:30 Takk for gode innspill folkens. Skal gjøre min beste fremover for å finne min fremtidige samboer! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:23 #26 Del Skrevet fredag kl 19:23 Ungkar_42 skrev (22 timer siden): Bør jeg søke hjelp? Hvem bør jeg snakke med? Sexolog? Psykolog? Ungkar som blir 43 år snart som er seksuelt frustrert og deprimert samtidig. Kjæresten min hadde ikke sex på like lenge før vi ble sammen. Det gikk kanskje litt inn på han psykisk men det var de fysiske tingene han oppdaget da vi ble sammen som var mest sjokkerende for han. Sist han hadde sex var han i 20-årene. Da fungerte alt. Plutselig var han snart 40 og endelig en kjæreste som ville ha sex hele tiden, og tingene fungerte ikke. Det var et stort deprimerende nederlag for han. Men han la seg ikke ned og gråt, han lette etter løsninger og fant det. Nå har han det bedre. Alt håp er ikke ute, men forstår at det er veldig veldig vondt. Prøv å finn andre ting som gleder deg, kanskje du kan møte noen igjennom hobbyer. Anonymkode: 2b301...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:31 #27 Del Skrevet fredag kl 19:31 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å si at man i 2025 har lite nettverk, når man har Internett, er faktisk ikke innenfor. Anonymkode: d308a...7ec Det er jo på grunn av internett det er som forventet. Hva får du gjennom skjermen? Ensomhet er et større problem en noen sinne siden vi sitter på skjerm istede for å samles i like stor grad og når vi gjør er distrahert av skjerm. Alle driver ikke på med gruppe aktivitet på nett hvor du kan bli kjennt eller sender tilfledige mennesker dm. Anonymkode: 995d9...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet fredag kl 20:10 #28 Del Skrevet fredag kl 20:10 Ungkar_42 skrev (1 time siden): Takk for gode innspill folkens. Skal gjøre min beste fremover for å finne min fremtidige samboer! Det er rette innstillingen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:21 #29 Del Skrevet fredag kl 20:21 Ungkar_42 skrev (1 time siden): Takk for gode innspill folkens. Skal gjøre min beste fremover for å finne min fremtidige samboer! Det aller viktigste er å kjenne seg selv godt nok til å vite hva man trenger i en partner for å trives i hverdagen. Tipsene om å være interessert i selve mennesket først og fremst er nok det beste rådet du kan få. En som vet hva han liker og vil fremstår trygg og pålitelig, samtidig som at du evner å lytte og stille spørsmål naturlig. Hvis ukentlig sex er viktig for deg er det viktig å finne en kvinne med lik lyst. Liker du å være mye ute eller generelt aktiv blir det kræsj om du finner en kvinne som helst ligger på sofaen å ser på tv. Det gjelder å tørre å gå etter det som passer en, ikke det man tror man kan få. Ellers: ha god hygiene, dusj hver dag, bruk litt godlukt, rein boxer og sokker hver dag og før du treffer en kvinne, reine klær, ikke hullete og slitte klær, klipp negler og hår, puss tenner hver eneste dag minst to ganger for dag, hvis tennene er gule, brune, hakkete og knekt vil jeg sterkt råde deg til å ta en tur til tannlegen og be om råd for videre behandling. Unngå selvskryt og hvite løgner, ikke prøv å virke morsommere eller mer interessant enn du er, skaff deg en hobby, ikke vær fordømmende eller rasistisk, ikke spøk om pedofili, ikke kommenter andre kvinner du ser, smil, husk øyekontakt, men ikke så lenge det blir ekkelt, og for all del, ikk Anonymkode: 179b9...fb4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet i går, 09:22 #30 Del Skrevet i går, 09:22 Fiks helsa di! Helsa di er dårlig pga det du har gjort har ikke kroppen likt. Gener? Jo de påvirker, men miljø har mye mer påvirkning. Går ikke å fikse helsa? Jo, ALT går. Spør meg. Pule er lett, koster fra 800.- for ett knull hvis det er målet. Straffbart, men i ditt tilfelle så har du opparbeidet deg frikort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #31 Del Skrevet 7 timer siden Jeez. 12 år er lang tid, ville vurdert å få pult litt hvis jeg var deg. Anonymkode: 70ec5...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå