Gå til innhold

Har ikke hatt sex i over 12 år og det påvirker min mentale helse

Ungkar_42

Anbefalte innlegg

Bør jeg søke hjelp? Hvem bør jeg snakke med? Sexolog? Psykolog? Ungkar som blir 43 år snart som er seksuelt frustrert og deprimert samtidig. 

Endret av Ungkar_42
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Ungkar_42 skrev (30 minutter siden):

Hvem bør jeg snakke med?

En kvinne.

Anonymkode: 73be0...f3e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

En kvinne.

Anonymkode: 73be0...f3e

Enklere sagt enn gjort. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sexolog kanskje? Veit ikke helt. 

Anonymkode: f6543...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungkar_42 skrev (2 timer siden):

Enklere sagt enn gjort. 

Det er akkurat det som er problemet ditt.. Kvinner er verken farlige eller dømmende. De fleste har stor forståelse av savnet ditt, så de er ikke så kompliserte som du tror..

Om du føler deg lite kjekk, har ingen betydning på hva kvinnen synes om deg..
Eks: "Verdens styggeste mann, har en kone og fem barn" Det betyr bare at det er håp for alle.. inkl. meg selv😉
Derfor må vi menn legge bort tanker som: Hvor kjekk er jeg? Hva synes kvinner om meg?"
Det eneste du trenger er å gjøre deg attraktiv, tilgjengelig og forberedt på et forhold. Bli god på smalltalk og humor hjelper mye, da ser hun at du er positiv og klar😇🤞

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Det er akkurat det som er problemet ditt.. Kvinner er verken farlige eller dømmende. De fleste har stor forståelse av savnet ditt, så de er ikke så kompliserte som du tror..

Om du føler deg lite kjekk, har ingen betydning på hva kvinnen synes om deg..
Eks: "Verdens styggeste mann, har en kone og fem barn" Det betyr bare at det er håp for alle.. inkl. meg selv😉
Derfor må vi menn legge bort tanker som: Hvor kjekk er jeg? Hva synes kvinner om meg?"
Det eneste du trenger er å gjøre deg attraktiv, tilgjengelig og forberedt på et forhold. Bli god på smalltalk og humor hjelper mye, da ser hun at du er positiv og klar😇🤞

Godt svart, @Bamseklemmer.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på kvinner som tømmestasjoner vil de fleste flykte. Hvis du ser på kvinner som mennesker som du kan prate med, vil mange være interessert i å prate og bli kjent- derifra finner man veien til et forhold eller litt moro. Er du interessert i en kropp å ha sex med, eller et menneske å ha det fint sammen med? 

Ellers er det nok en psykolog det er best å snakke med.

Anonymkode: 94527...cbb

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungkar_42 skrev (8 timer siden):

Bør jeg søke hjelp? Hvem bør jeg snakke med? Sexolog? Psykolog? Ungkar som blir 43 år snart som er seksuelt frustrert og deprimert samtidig. 

Depresjon er en alvorlig lidelse som du må ta tak i hos psykolog. Helst en med refusjonsordning.

Så kan du jo tenke at du har jo hatt sex før så det er ikke umulig. Hvordan kom du til å ha sex da?

Hvordan bygger du livet ditt, bygger du det for å få en kvinne eller for å bli den beste versonen av deg selv? Gjør det siste så har du et liv en kvinne kan passe inn i.

Har du barn?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungkar_42 skrev (10 timer siden):

Jeg forstår deg veldig god. du må søke hjelp eller få kontakt med ei kvinne. prøv deg på kontaktannonser eller tinder  eller noen chat kanaler(der et det også mulig det vet jeg)  men være tålmodig. lykke til

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (2 timer siden):

Depresjon er en alvorlig lidelse som du må ta tak i hos psykolog. Helst en med refusjonsordning.

Så kan du jo tenke at du har jo hatt sex før så det er ikke umulig. Hvordan kom du til å ha sex da?

Hvordan bygger du livet ditt, bygger du det for å få en kvinne eller for å bli den beste versonen av deg selv? Gjør det siste så har du et liv en kvinne kan passe inn i.

Har du barn?

Var nok one night stands på fylla. Ellers har jeg aldri vært i et forhold før. Utenom jobb der 99% er menn, så må jeg finne andre arenaer for å snakke med damer. Skal melde meg på kurs etter sommeren. Tinder og Hingr har jeg brukt og får veldig lite respons der. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor har du ikke hatt sex på 12 år da?

Anonymkode: 1c5d2...6ed

Liten nettverk med kun menn. Så har jeg også vært litt usosial i de siste årene pga helsen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som med mye annet, man vil gjerne ha det andre har. Samtidig som man kan tro at "alle andre" har det, men ikke en selv. 

Det er nok vanligere enn man tror å gå over tid uten sex. Ikke at det hjelper deg noe nå, men både menn og kvinner går årevis uten. Jeg som attraktiv kvinne gikk 9 år uten sex, frivillig singel, liker ikke ons, selvfølgelig annerledes fordi det var valgfritt. 

Men hvis jeg kom på døren din nå. Satte deg på en stol, kledde av meg ned til stringtrusa, satte meg mellom beina dine og tok kuken din i munnen. Etter litt lek med munnen og tungaog lett runking satt jeg meg oppå deg, og styrte kuken din bestemt inni meg. Penetrerende samleie varer vel mellom 4-7 minutt, eller noe slikt? Jeg rir deg, du slikker og suger meg på puppene, og styrer meg bestemt ned på kuken din med hendene dine på rumpa mi. Du kommer inni meg. Vi er ferdig. 

Er livet ditt egentlig så mye bedre etter dette? Fordi du hadde sex i 5 minutter?

Eller handler savnet egentlig om noe annet? For eksempel det å føle emosjonell nærhet og trygghet til et annet menneske? At du egentlig vil ha en partner som bryr seg om deg, begjærer deg, som velger deg.

Ikke vet jeg. 

Men om du kun er ute etter sex, så er det mulig å skaffe seg på flere vis. 

Hvis det er andre ting du egentlig ser etter så kan du få tipps om det.

Hva tenker du savnet ditt egentlig handler om?

Anonymkode: 179b9...fb4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som med mye annet, man vil gjerne ha det andre har. Samtidig som man kan tro at "alle andre" har det, men ikke en selv. 

Det er nok vanligere enn man tror å gå over tid uten sex. Ikke at det hjelper deg noe nå, men både menn og kvinner går årevis uten. Jeg som attraktiv kvinne gikk 9 år uten sex, frivillig singel, liker ikke ons, selvfølgelig annerledes fordi det var valgfritt. 

Men hvis jeg kom på døren din nå. Satte deg på en stol, kledde av meg ned til stringtrusa, satte meg mellom beina dine og tok kuken din i munnen. Etter litt lek med munnen og tungaog lett runking satt jeg meg oppå deg, og styrte kuken din bestemt inni meg. Penetrerende samleie varer vel mellom 4-7 minutt, eller noe slikt? Jeg rir deg, du slikker og suger meg på puppene, og styrer meg bestemt ned på kuken din med hendene dine på rumpa mi. Du kommer inni meg. Vi er ferdig. 

Er livet ditt egentlig så mye bedre etter dette? Fordi du hadde sex i 5 minutter?

Eller handler savnet egentlig om noe annet? For eksempel det å føle emosjonell nærhet og trygghet til et annet menneske? At du egentlig vil ha en partner som bryr seg om deg, begjærer deg, som velger deg.

Ikke vet jeg. 

Oi.

Var første reaksjonen, jeg venter til TS har svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ikke vet jeg. 

Han har ikke hatt sex på 12 år! Det kommer neppe til å vare i hele 5 minutter

Anonymkode: 4d987...f38

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har ikke hatt sex på 12 år! Det kommer neppe til å vare i hele 5 minutter

Anonymkode: 4d987...f38

Hehe, riktig, prøvde å være grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke vet jeg. 

Først fremst så vil jeg finne en dame jeg er glad. Aldri vært i et forhold før, men vil tro å ha sex med en jeg er glad i er helt noe annet en ONS. Men selfølgelig hvis det er en dame som for eks deg som er interessert i samleie som kan evt føre til noe mer eller ikke, så sier jeg ikke nei takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å ta fokuset vekk fra sex og heller fokusere på å bygge en relasjon med en kvinne. Sex blir etterhvert en helt naturlig del om du først bygger en relasjon. Tenk litt som en grunder.. ikke fokuser på pengene eller at du skal bli millionær. Bygg en god bedrift basert på ideen din. Fokuser på kvalitet.. pengene blir et naturlig resultat. Ikke fokuser på at "du trenger sex fort", fokuser heller på å bygge relasjoner. Du klarer dette! Kjør på! Vi heier på deg kompis! Hilsen en gift mann. :) 

Anonymkode: 7980b...c56

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...