Lionda Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Er det noen kjente her fremdeles, tro....? Her var det lenge siden jeg hadde vært. Kanskje jeg kan henge litt her og snakke tull? Jeg prøver for mitt eget beste å holde meg unna et annet sted akkurat nå, og eier som kjent ikke selvkontroll, så jeg må ha en erstatning. Noen som har noe tull å dele med meg? Klem, Lionda
Gjest LoisLane Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Har ikke noe tull, bare dårlig selvkontroll.
Daria Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Selvkontroll -hva er det? :klø: Er det det jeg ikke kommer til å ha i butikken etterpå (aldri lurt å handle når man er sulten og grinete...)? Men jeg har strålende sol ute *sprer sol til alle nedsnødde mennesker*
Lionda Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2006 Hei, dårlig-selvkontroll-medsøster <--- ironi står det på den... hvorfor betyr flaggvifteren ironi..? Mye nytt siden sist jeg var her...
Gjest Bellatrix Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Jeg kan ikke huske deg, Liona. Er det lenge siden du var her?
Lionda Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2006 Ja, det begynner å bli ganske lenge siden Jeg "bodde her" en stund for noen år siden, men har ikke vært her noe særlig etter det. Men jeg ser det er noen av dem jeg kjenner igjen her fremdeles. Og De lystige engler lever også fremdeles, det er morsomt. Jeg var med å starte dem, sammen med Dorian og @lfa og Væren og Kris, blant annet. Good times!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå