Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på besøk hos en venninne forrige helg. Jeg lånte gjesterommet. På kvelden etter jeg la meg og om morgenen hørte jeg naboen over åpnet og lukket skuffer i en kommode eller skap. Er dette vanlig å høre når man bor i blokk? . 

Anonymkode: dc46d...9af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt avhenger jo selvsagt av byggeår og materiale og naboene.

I blokken jeg bor i, hører jeg ungene som BOR UNDER springer over gulvet, fra stoler over gulvet og snakke høyt, fordi de ikke bruker innestemme. Hører dører som lukkes.

Men nei, jeg hører ikke skuffer eller skapdører.

Anonymkode: f339b...58c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor I en lytt blokk.  Hører ikke skuffer og kommoder, men hører når de snakker høyt, når nabojenta skriker eller hvis foreldrene hever stemmen til henne. Ellers lite. 

Anonymkode: 0f156...30f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg, her hører jeg absolutt alt fra naboen over. Det er et mareritt. Hjelper ikke at han går rundt i jernstøvler og tramper, roper, spiller techno 24/7 og HOPPER til alle døgnets tider. Type "klatre opp på bordet og ta sats"-hopp. Fantastiske greier, spesielt for blodtrykket.

Anonymkode: 85860...383

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg, her hører jeg absolutt alt fra naboen over. Det er et mareritt. Hjelper ikke at han går rundt i jernstøvler og tramper, roper, spiller techno 24/7 og HOPPER til alle døgnets tider. Type "klatre opp på bordet og ta sats"-hopp. Fantastiske greier, spesielt for blodtrykket.

Anonymkode: 85860...383

Det er ikke en normal nabo :hoho:

Anonymkode: 0f156...30f

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...