AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Har vært på endel seriøse dates (restaurantbesøk, museer, hos hverandre osv osv) med en jente jeg møtte på Hinge. Følte virkelig at vi hadde god kjemi og delte samme verdier. Jeg slettet kontoen min etter andre date. Siden vi begge er over 20 og voksne og så etter noe seriøst, følte jeg aldri behov for å ta opp sletting av appen med henne da jeg tok det som en selvfølge på grunnlag av at vi hadde det så bra sammen. Har i det siste hatt en magefølelse om at noe ikke helt stemte. Jeg kunne ikke helt sette fingeren på det, men hun har i det siste alltid vært "på" mobilen når vi er sammen, så jeg følte på en måte at hun "gjemte" noe. Tok det ikke opp med henne fordi jeg ikke ville virke sjalu. Men tok det endelig opp med en kompis nå i ettermiddag, og han foreslo at jeg lagde en "dummy" Hinge-konto. Og vet du hva? Det tok ikke 10 sveips før hun dukket opp som aktiv! Jeg ble sååå lei meg og opprørt at jeg fjernet henne fra alt. Altså, denne dama hadde begynt å planlegge sommerferie med meg, men hun er fortsatt søkende? Høres kanskje dumt ut nå, men dette var en kristen jente som går i kirken hver søndag, så jeg trodde virkelig at hun hadde gode og solide verdier. Er så møkklei alt som har med dating å gjøre, lurer virkelig på hva som skjer med generasjonen vår... Anonymkode: bc078...6e0 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Nå er ikke jeg så kjent i dagens dating-verden, men er det mulig at hun tenker dere ikke er exclusive, fordi dere ikke har hatt samtalen som avgjør om dere er offisielle kjærester? Kanskje du ikke burde gi henne opp før dere får pratet ut, kan jo tenkes at dere begge egentlig vil satse på hverandre. Anonymkode: 0ba87...8ed 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Nå har jeg ingen er faring med Hinge, men har vært på Tinder, happ’n og fb dating. Min erfaring er at jeg brukte sveipingen som tidsfordriv.. Ikke nødvendigvis for å finne noen nye..Og hvis jeg hadde noe bra på gang med en mann og vi hadde slettet appene, så var det fort gjort å lage profil for å se om han var aktiv eller ikke. Så ja en evig runddans. Dating apper er litt håpløst 🤷♀️ Anonymkode: 8bc55...9fe 2
Lille39 Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har vært på endel seriøse dates (restaurantbesøk, museer, hos hverandre osv osv) med en jente jeg møtte på Hinge. Følte virkelig at vi hadde god kjemi og delte samme verdier. Jeg slettet kontoen min etter andre date. Siden vi begge er over 20 og voksne og så etter noe seriøst, følte jeg aldri behov for å ta opp sletting av appen med henne da jeg tok det som en selvfølge på grunnlag av at vi hadde det så bra sammen. Har i det siste hatt en magefølelse om at noe ikke helt stemte. Jeg kunne ikke helt sette fingeren på det, men hun har i det siste alltid vært "på" mobilen når vi er sammen, så jeg følte på en måte at hun "gjemte" noe. Tok det ikke opp med henne fordi jeg ikke ville virke sjalu. Men tok det endelig opp med en kompis nå i ettermiddag, og han foreslo at jeg lagde en "dummy" Hinge-konto. Og vet du hva? Det tok ikke 10 sveips før hun dukket opp som aktiv! Jeg ble sååå lei meg og opprørt at jeg fjernet henne fra alt. Altså, denne dama hadde begynt å planlegge sommerferie med meg, men hun er fortsatt søkende? Høres kanskje dumt ut nå, men dette var en kristen jente som går i kirken hver søndag, så jeg trodde virkelig at hun hadde gode og solide verdier. Er så møkklei alt som har med dating å gjøre, lurer virkelig på hva som skjer med generasjonen vår... Anonymkode: bc078...6e0 Du må snakke med henne. Kommunikasjon er viktig. 5 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Så mye negativt om kristne jenter her på kg for tida 😅 Anonymkode: 6ad02...adf
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Har dere snakket om at dere er ekslusive da? Anonymkode: ba3fa...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai En mann som blir «sååå lei seg» fordi ei han dater ikke har slettet profilen? Høres ut som du er dame som dikter innlegg. Høres ikke ut som mann i 20 åra😁🤔 Anonymkode: 7b1c5...239 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har dere snakket om at dere er ekslusive da? Anonymkode: ba3fa...fbd Ikke direkte nei. Men når man har vært sammen flere ganger i uker i snart 6mnd så bør jo det si seg selv... Anonymkode: bc078...6e0
Krist1an Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke direkte nei. Men når man har vært sammen flere ganger i uker i snart 6mnd så bør jo det si seg selv... Anonymkode: bc078...6e0 Så du vil at hun da skal "lese mellom linjene" for å finne ut hva du mener, hvorfor ikke bare si det rett ut slik at du og hun vet og slipper da og spekulere om hverandre. Tror en del forhold ikke blir noe av da begge sitter på gjerde og venter på at den andre skal få ut finger`n og faktisk si hva de føler. 2 1
PhilosopherSe7en Skrevet 15. mai #10 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): En mann som blir «sååå lei seg» fordi ei han dater ikke har slettet profilen? Høres ut som du er dame som dikter innlegg. Høres ikke ut som mann i 20 åra😁🤔 Anonymkode: 7b1c5...239 Gud forby at en mann skal ha følelser. Det skulle tatt seg ut 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Altså, denne dama hadde begynt å planlegge sommerferie med meg, men hun er fortsatt søkende? Høres kanskje dumt ut nå, men dette var en kristen jente som går i kirken hver søndag, så jeg trodde virkelig at hun hadde gode og solide verdier. Er så møkklei alt som har med dating å gjøre, lurer virkelig på hva som skjer med generasjonen vår... Anonymkode: bc078...6e0 Er det bare kristne mennesker som har gode og solide verdier? Tenker du at kristne mer enn andre mennesker har gode verdier? Hva med syn på homofili? Fysisk avstraffing for feilsteg som tas, samt et lass av andre ting som normale mennesker ikke driver med? Anonymkode: dcb83...45c 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai #12 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ikke direkte nei. Men når man har vært sammen flere ganger i uker i snart 6mnd så bør jo det si seg selv... Anonymkode: bc078...6e0 Da har du lært til neste gang at å anta ting ikke er smart, du må kommunisere. Anonymkode: ba3fa...fbd 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ikke direkte nei. Men når man har vært sammen flere ganger i uker i snart 6mnd så bør jo det si seg selv... Anonymkode: bc078...6e0 Hvis dere har datet i et halvt år og ikke har definert forholdet, kan ikke dette være overraskende. Dere har jo ikke forpliktet dere til hverandre, så hun vurderte det nok slik at det kun var tidsfordriv. Anonymkode: 8b8fa...17e 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai Man må bli enige om å date kun hverandre og å slette apper. Synes ikke hun har gjort noe galt. Anonymkode: 00b43...dc3 3
Fjompenisse Skrevet 15. mai #15 Skrevet 15. mai Mulig jeg antar feil, men jeg vil anta at Hinge har den samme funksjonaliteten som Tinder, nemlig at man kan skjule sin konto for nye «oppdagelser». Personlig har jeg ikke slettet appen selv om jeg har truffet «drømmedama», men så fort jeg er i en seriøs dating, så skjuler jeg profilen min. Har dog ikke noe behov for å sjekke om hun jeg dater har gjort det samme. Heller naiv enn kontrollfreak.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #16 Skrevet 15. mai Er normalt å skrolle fordi det blir en tidsfordriv. Jeg også gjør det selv om jeg har møtt den rette. Burde nok ikke bare boilkotte henne for det. Ta det opp bare. Men ikke virk kontrollerende. Bare si at eneste grunn du tar opp det er fordi du bryr deg om forholdet deres. Anonymkode: f0edb...f2c
Maleficenta Skrevet 15. mai #17 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vært på endel seriøse dates (restaurantbesøk, museer, hos hverandre osv osv) med en jente jeg møtte på Hinge. Følte virkelig at vi hadde god kjemi og delte samme verdier. Jeg slettet kontoen min etter andre date. Siden vi begge er over 20 og voksne og så etter noe seriøst, følte jeg aldri behov for å ta opp sletting av appen med henne da jeg tok det som en selvfølge på grunnlag av at vi hadde det så bra sammen. Har i det siste hatt en magefølelse om at noe ikke helt stemte. Jeg kunne ikke helt sette fingeren på det, men hun har i det siste alltid vært "på" mobilen når vi er sammen, så jeg følte på en måte at hun "gjemte" noe. Tok det ikke opp med henne fordi jeg ikke ville virke sjalu. Men tok det endelig opp med en kompis nå i ettermiddag, og han foreslo at jeg lagde en "dummy" Hinge-konto. Og vet du hva? Det tok ikke 10 sveips før hun dukket opp som aktiv! Jeg ble sååå lei meg og opprørt at jeg fjernet henne fra alt. Altså, denne dama hadde begynt å planlegge sommerferie med meg, men hun er fortsatt søkende? Høres kanskje dumt ut nå, men dette var en kristen jente som går i kirken hver søndag, så jeg trodde virkelig at hun hadde gode og solide verdier. Er så møkklei alt som har med dating å gjøre, lurer virkelig på hva som skjer med generasjonen vår... Anonymkode: bc078...6e0 Hvem i Norge går i kirka hver søndag? Den setninga der gjør historien din lite troverdig 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #18 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har vært på endel seriøse dates (restaurantbesøk, museer, hos hverandre osv osv) med en jente jeg møtte på Hinge. Følte virkelig at vi hadde god kjemi og delte samme verdier. Jeg slettet kontoen min etter andre date. Siden vi begge er over 20 og voksne og så etter noe seriøst, følte jeg aldri behov for å ta opp sletting av appen med henne da jeg tok det som en selvfølge på grunnlag av at vi hadde det så bra sammen. Har i det siste hatt en magefølelse om at noe ikke helt stemte. Jeg kunne ikke helt sette fingeren på det, men hun har i det siste alltid vært "på" mobilen når vi er sammen, så jeg følte på en måte at hun "gjemte" noe. Tok det ikke opp med henne fordi jeg ikke ville virke sjalu. Men tok det endelig opp med en kompis nå i ettermiddag, og han foreslo at jeg lagde en "dummy" Hinge-konto. Og vet du hva? Det tok ikke 10 sveips før hun dukket opp som aktiv! Jeg ble sååå lei meg og opprørt at jeg fjernet henne fra alt. Altså, denne dama hadde begynt å planlegge sommerferie med meg, men hun er fortsatt søkende? Høres kanskje dumt ut nå, men dette var en kristen jente som går i kirken hver søndag, så jeg trodde virkelig at hun hadde gode og solide verdier. Er så møkklei alt som har med dating å gjøre, lurer virkelig på hva som skjer med generasjonen vår... Anonymkode: bc078...6e0 Skjønner godt at du ikke vil fortsette med henne, det hadde ikke jeg villet om en mann oppførte seg sånn heller, men jeg håper du sa fra hvorfor før du fjernet henne, ellers blir det du som fort fremstår som drittsekk her. Til senere så bør du avklare 1. at dere begge ser etter et seriøst og varig forhold når du starter datingen, og 2. når dere har datet noen ganger og ønsker å fortsette så ta praten om eksklusivitet. Det er trist at det er nødvendig, men det er det i dag. Anonymkode: 3e871...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #19 Skrevet 16. mai Fjompenisse skrev (14 timer siden): Mulig jeg antar feil, men jeg vil anta at Hinge har den samme funksjonaliteten som Tinder, nemlig at man kan skjule sin konto for nye «oppdagelser». Personlig har jeg ikke slettet appen selv om jeg har truffet «drømmedama», men så fort jeg er i en seriøs dating, så skjuler jeg profilen min. Har dog ikke noe behov for å sjekke om hun jeg dater har gjort det samme. Heller naiv enn kontrollfreak. Hadde profilen hennes vært skjult så hadde han ikke fått den opp. Så hun var nok dessverre aktiv i dette tilfellet. Skjønner godt at TS reagerer på dette. Anonymkode: 3e871...a7e 1
Pingvinen Skrevet 16. mai #20 Skrevet 16. mai Maleficenta skrev (14 timer siden): Hvem i Norge går i kirka hver søndag? Den setninga der gjør historien din lite troverdig Jeg kjenner flere som går regelmessig i kirka. Kan være hun er med i en menighet. Jobber sammen med en ung dame, hun går i kirka hver søndag hvis ikke hun jobber 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå