Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg gjorde en utrolig dum feil. Ble veldig fornøyd med oppgaven men glemte sidetall. Tror dere dette kan påvirke karakteren. Er litt stressa så hadde satt utrolig stor pris på svar!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sensor - jeg hadde kanskje latt det vippe ned hvis oppgaven vippet mellom to karakterer, spesielt i øvre del av skalaen. Men hvis du er bekymret for å stryke, så hadde i alle fall ikke jeg strøket noen pga det. 

Anonymkode: 17c3f...875

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarte du det? Det kommer jo automatisk 

Anonymkode: 65a3c...8b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Man må jo aktivt legge det inn selv?

Anonymkode: 17c3f...875

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei

Anonymkode: 389f5...105

AnonymBruker
Skrevet

Det trekker ned, men er ikke grunn til p stryke i seg selv.

Anonymkode: 2a197...f01

Skrevet

Bare sånn at det er sagt så var det en 10 timers hjemmeeksamen. Forhørte meg med en foreleser som sa han trodde at sensorene i større grad ville vektlegge innholde i teksten. Får bare håpe på at sensoren ikke er så streng på det. Er forresten en A-B student. Tror dere at det bare er å glemme å få en A eller B på grunn av feilen med sidenummerering?

Tusen takk for alle svarene!

• Nyttig 1
Skrevet

Det er også kanskje fint å avklare at dette er på universitetsnivå. Er et fag på første året, så får håpe de er litt greie på grunn av det. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 11.32):

Det må konfigureres så det kommer opp automatisk, det er ikke nødvendigvis som standard - spørs på mal. Default template/standardmal har ikke sidenummer i vanlig visning.

Anonymkode: d4049...0e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må konfigureres så det kommer opp automatisk, det er ikke nødvendigvis som standard - spørs på mal. Default template/standardmal har ikke sidenummer i vanlig visning.

Og vi vet ikke engang hvilket program som er brukt :D Drøy påstand å si at sidenummer kommer automagisk uten å vite mer.

Lykke til TS, jeg håper du har en så god oppgave at det uansett ikke dreier seg om å ligge på vippepunkt, og om du gjør det så håper jeg den filletingen har lite å si. Selv om jeg av erfaring vet at filleting kan påvirke.

Gjorde den sykt drøye feilen å levere en semesteroppgave på uni., første semester vel å merke. UTEN KILDER!!

En soleklar A ble til en B pga. det, men det er jo en langt drøyere feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...