Student1239 Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Hei, jeg gjorde en utrolig dum feil. Ble veldig fornøyd med oppgaven men glemte sidetall. Tror dere dette kan påvirke karakteren. Er litt stressa så hadde satt utrolig stor pris på svar!
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Jeg er sensor - jeg hadde kanskje latt det vippe ned hvis oppgaven vippet mellom to karakterer, spesielt i øvre del av skalaen. Men hvis du er bekymret for å stryke, så hadde i alle fall ikke jeg strøket noen pga det. Anonymkode: 17c3f...875
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Hvordan klarte du det? Det kommer jo automatisk Anonymkode: 65a3c...8b1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvordan klarte du det? Det kommer jo automatisk Anonymkode: 65a3c...8b1 Man må jo aktivt legge det inn selv? Anonymkode: 17c3f...875
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan klarte du det? Det kommer jo automatisk Anonymkode: 65a3c...8b1 Nei Anonymkode: 389f5...105
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Det trekker ned, men er ikke grunn til p stryke i seg selv. Anonymkode: 2a197...f01
Student1239 Skrevet 20. mai Forfatter #7 Skrevet 20. mai Bare sånn at det er sagt så var det en 10 timers hjemmeeksamen. Forhørte meg med en foreleser som sa han trodde at sensorene i større grad ville vektlegge innholde i teksten. Får bare håpe på at sensoren ikke er så streng på det. Er forresten en A-B student. Tror dere at det bare er å glemme å få en A eller B på grunn av feilen med sidenummerering? Tusen takk for alle svarene! 1
Student1239 Skrevet 20. mai Forfatter #8 Skrevet 20. mai Det er også kanskje fint å avklare at dette er på universitetsnivå. Er et fag på første året, så får håpe de er litt greie på grunn av det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 11.32): Hvordan klarte du det? Det kommer jo automatisk Anonymkode: 65a3c...8b1 Det må konfigureres så det kommer opp automatisk, det er ikke nødvendigvis som standard - spørs på mal. Default template/standardmal har ikke sidenummer i vanlig visning. Anonymkode: d4049...0e8
AnonymBruker Skrevet 20. mai #10 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det må konfigureres så det kommer opp automatisk, det er ikke nødvendigvis som standard - spørs på mal. Default template/standardmal har ikke sidenummer i vanlig visning. Anonymkode: d4049...0e8 Og vi vet ikke engang hvilket program som er brukt Drøy påstand å si at sidenummer kommer automagisk uten å vite mer. Lykke til TS, jeg håper du har en så god oppgave at det uansett ikke dreier seg om å ligge på vippepunkt, og om du gjør det så håper jeg den filletingen har lite å si. Selv om jeg av erfaring vet at filleting kan påvirke. Gjorde den sykt drøye feilen å levere en semesteroppgave på uni., første semester vel å merke. UTEN KILDER!! En soleklar A ble til en B pga. det, men det er jo en langt drøyere feil. Anonymkode: d4049...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå