Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke farger liker du best når du skal velge Hundebånd til hunden din? Både halsbånd og leiebånd. Og hvilken farge har hunden din og hvilken kjønn? Velger du samme farge hver gang eller bytter dere på?

Anonymkode: b0f50...550

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker best nøytrale farger. Svart, grå brun. Har en golden retriever som er fargen golden og hvit. Tispe. 

Anonymkode: 39da5...328

AnonymBruker
Skrevet

Bruntoner er favoritten, kunne ønske det fantes mer kvalitetshundeutstyr i brune toner. 

Anonymkode: 58d51...761

• Liker 1
Skrevet

Det aller meste jeg har er rødt og/eller svart. Har en svart og hvit tispe. 

• Liker 1
Skrevet

Fargen spiller absolutt ingen rolle for verken meg eller hunden 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har shelite tispe, sort pels. Halsbånd forsvinner i pelsen så det bruker jeg ikke. Jeg bruker sele og bånd i rød, rosa evt andre farger som er fhv lett synlig.

Anonymkode: 4b604...5ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en svart hund. Jeg syns mørk grønn og vinrød er finest, så nesten alt av seler, bånd og halsbånd er de fargene.

Anonymkode: a0ac7...533

• Liker 1
Skrevet

Vi har tispe og liker farger på halsbånd og leiebånd. Kjøper litt ulikt hver gang. Gul, turkis, rosa og rødt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde tispe, og valgte Hurrta halsbånd (halvstrup) og kobbel, i fargen rosa/svart. Hannhunden jeg hadde før, hadde Hurrta også, men da i grønn og svart. 

Jeg husker at tispen hadde i alle fall det samme halsbåndet i minst 8-10 år uten at det var synlig slitt eller noe, så veldig god kvalitet på Hurrta. Selve båndet/kobbelet ble skiftet en gang, fordi sønnen min greide å miste det første ned i en haug med hundebæsj... 😬

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Er lyserosa eller knall rød finest til tispe?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er lyserosa eller knall rød finest til tispe?

Din egen smak avgjør vel det. Jeg hadde valgt lyserosa. Er ikke noe glad i rødt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (6 minutter siden):

Din egen smak avgjør vel det. Jeg hadde valgt lyserosa. Er ikke noe glad i rødt.

Liker begge fargene akkurat like godt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Liker begge fargene akkurat like godt. 

Kjøp begge da. Så har du å bytte på etter humør. Og da har du ett i reserve, tilfelle du mister det ene i hundebæsjen sånn som sønnen min gjorde 😜 Vi hadde heldigvis et reserve liggende hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fire golden, så hver hund har sin farge. Rød, blå, svart og grå. Eneste måten å skille dem fra hverandre når de er på avstand. 

Anonymkode: 155c7...6b5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har haugevis med bånd og seler (blir litt lett revet med og shopper for mye hundeutstyr må jeg innrømme). 
Favorittene er en lys grå sele fra Hurtta og et sort bånd fra Åleshund som man også kan feste rundt midjen for å frigjøre hendene f. Eks når man skal plukke bæsj. 

Syns mest mulig nøytral farge eller olivengrønn er finest på min hund som er dyp oransje i fargen.

Anonymkode: ea40f...1cf

Skrevet

Hannhunden her har utstyr som går i svart og med orange detaljer. Helt tilfeldig at det ble slik da han var valp, men vi har liksom fortsatt trenden. Det er ikke bare skarp orange, men også orange under svart netting. (Rock av Nonstop dogware) Til og med løpebeltet mitt ble i samme stilen etter som det var tilbud på Nonstop akkurat da jeg skulle kjøpe det. 

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Jeg pleier omtrent hver gang kjøpe rosa derfor jeg vurderer rødt denne gangen. Men er usikker

Skrevet

Her har farge null og si, det viktige er kvalitet og funksjon. Jeg er veldig sær på lengde, materiale, vekt, størrelse og utforming på krok ++ når det kommer til båndet! Det skal helst være "akkurat riktig" 😅
Og da spiller fargen minst rolle. 

Selen skal være godt utformet og passe hunden, ikke for stiv og klumpete, ikke suge til seg eller holde på vann, osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er like bånd men finnes i forskjellige farger. Også mørkeblå, turkis og knall gul. Men siden jeg har tispe så utgår de bortsett fra knall gul da. Muligens så går turkis også. Der er jeg merkelig fordi kjøper aldri bånd i mørk blå eller mørk grønn siden det er til hannhund ifølge meg selv. Men alle kan jo bruke det 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en svart lapphundtispe og har seler som er svart og en grønn. Har et brunt halsbånd. Jeg er ikke så veldig på rosa og lilla selv så det har liksom utgått 😅

Anonymkode: a42db...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...