AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:57 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:57 Så et innlegg på Snap fra en hudpleier som spurte hvor mye man tipser hudpleieren sin. Er det normalt å tipse hudpleieren sin, eller den kosmetiske sykepleieren man går til?? Altså, jeg har aldri tenkt tanken en gang. De prisene er jo stive som bare det i utgangspunktet. Og jeg tar meg ikke så ofte råd til det. Og hvis dere tipser, hvor mye? Anonymkode: 015a6...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:40 #2 Del Skrevet torsdag kl 19:40 Nei selvfølgelig tipser jeg ikke hudpleier. Tipser du kiropraktor, eller frisør? Alså ærlig talt, det er ikke vanlig å tipse hudpleier. Anonymkode: 2546f...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:41 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:41 Selvfølgelig gjør man ikke det i Norge. Anonymkode: b1664...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:45 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:45 Nei. Anonymkode: c6a6a...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:52 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:52 Tipser alle som utfører tjenester. Er jeg hos frisør kun for å kjøpe produkter Tipser jeg ikke. Og tipser etter service Anonymkode: a83fb...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå