Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om ca pris når man skal bo lenge på hotell? 😅 (For min del er det ikke pga reise, men renovering og orker ikke bo i oppussingkaos) 

Hvilke hotellkjede har best fordeler? 

Anonymkode: 2796a...7b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller valgt air bnb.

Anonymkode: 8ec92...3e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 6-8 uker på hotell i året gjennom jobb. Og ville definitivt valgt aribnb. 

Jeg betaler ca 14 000-20 000 kroner uka for hotellet. Mat blir ca 300-400 kroner dagen (utover hotellfrokost, som er inkludert). Renseri noen hundrelapper. Og litt fra dagligvaren. Vann fra springen er lunkent, så kjøper vann. 

Anonymkode: 7fdf1...751

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noen som vet om ca pris når man skal bo lenge på hotell? 😅 (For min del er det ikke pga reise, men renovering og orker ikke bo i oppussingkaos) 

Hvilke hotellkjede har best fordeler? 

Anonymkode: 2796a...7b4

Du får se på medlemskapene dine. Coop har hotellcup priser, om det er cup må du finne ut selv. 
Standar og dato avgjør pris. Du opplyser ikke noe om område ergo hvordan skal folk begynne denne gjetteleken, mener du?

Anonymkode: ebcf8...206

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten kontakte hoteller og be om pris. Jeg hadde blitt gal av standard hotellrom i en mnd, men det er meg

Anonymkode: bf10c...38f

Skrevet

Jeg ville heller ha sett meg om etter et leilighetshotell som både gjerne har flere av de fasilitetene man trenger i et hjem (Kjøleskap av OK størrelse, mulighet for å tilberede måltider og vaske klær, eget soverom etc.) og gjerne også har litt mer humane priser for langtidsopphold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...