AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Er generelt opptatt av at skoene skal ha god kvalitet og sitte godt på små føtter i vekst, men det gjelder jo mest de som skal brukes hele tiden. Sandaler er det jo nesten ikke anledning til å bruke her til lands, og vi blir bare hjemme i sommer uansett. Det er vel innafor å kjøpe sandaler av rimelig type siden de bare vil bli brukt noen få ganger? Barna er 1 og 3 år gamle. Hva gjør dere? Anonymkode: d04e9...256
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Vi kjøpte dyre ponny sandaler med lukket tå. Men så er barnet veldig aktiv i både barnehage og ute, hjemme. Mannen har «traumer» fra når han var liten å lekte ute og skrubbet opp tærne på steiner, asfalt, lekeplass. Så da ble det dyre sandaler på vår unge 😅 Anonymkode: 4f9cc...c65
Anonym6789 Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Jeg er enig med det ang sko, men har ikke kjøpt dyre sandaler. De har uansett likt seg best i joggesko, siden sandaler blir full i sand og stein 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Macro skrev (2 minutter siden): Gode sandaler. Når det først er sesong så er det jo sesong. Ikke her på Sunnmøre 😂 Ti grader og gummistøvler i fellesferien er ganske vanlig. Anonymkode: d04e9...256 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Så lenge de er solide og med lukket tå er jeg fornøyd. Sportoutlet pleier få inn en modell fra Grafitti eller hva det heter som mini her liker godt. Merker lite forskjell på de og de vi har hatt fra Ponni og Viking. Så har han et par fra HM til pent. Anonymkode: 1a78d...086
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai Brukte lite sandaler når hun var så liten. Fikk bare stein i de og alt var gale. Brukte joggesko. Anonymkode: 2b316...f30
Stor pike Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai Bare pass på at sandaler er dekket på tærne foran. Husker selv da jeg var barn hvor grusomt vondt det var med skrubbsår på stortåa.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai Mine barn har heller ikke brukt sandaler da de var så små. Som flere skriver - de får masse steiner og sand i dem og det blir bare plagsomt. Det er da ikke noe problem å gå i joggesko. På stranda, i hagen osv. kan de gå barbeint, det er mye bedre. Mine begynte først med sandaler nærmere skolealder. Anonymkode: ee9cb...08b
AnonymBruker Skrevet 15. mai #10 Skrevet 15. mai Stor pike skrev (Akkurat nå): Bare pass på at sandaler er dekket på tærne foran. Husker selv da jeg var barn hvor grusomt vondt det var med skrubbsår på stortåa. Sandaler med lukket tå er jo nesten det samme som sko... Anonymkode: ee9cb...08b
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Skrevet 15. mai Begge mine brukte mye sandaler som små, men nå bor vi et sted med sommer da. Om dere veldig sjelden får brukt det så kan man selvfølgelig kjøpe en rimeligere utgave. Anonymkode: 6a847...406
AnonymBruker Skrevet 15. mai #12 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så lenge de er solide og med lukket tå er jeg fornøyd. Sportoutlet pleier få inn en modell fra Grafitti eller hva det heter som mini her liker godt. Merker lite forskjell på de og de vi har hatt fra Ponni og Viking. Så har han et par fra HM til pent. Anonymkode: 1a78d...086 Har sett på de og de er jo stein harde, ikke gode for føttene i det hele tatt. Anonymkode: 6cbc2...5f4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai Her kjøper vi gode myke sandaler med lukket tå til småbarn. Bruker de met mulig fremfor joggesko da de ventilerende bedre og små barn blir veldig klamme og varme på føttene. Bruker de ofte med sokker om det ikke er så varmt og for å unngå at sand og steiner fester seg under foten. Anonymkode: 6cbc2...5f4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke her på Sunnmøre 😂 Ti grader og gummistøvler i fellesferien er ganske vanlig. Anonymkode: d04e9...256 Til sunnmørssommer hadde jeg valgt rimelig variant. Vi har vel knapt brukt sandaler de somrene vi har besøkt familie på sunnmøre Anonymkode: 3399b...826
AnonymBruker Skrevet 15. mai #15 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er generelt opptatt av at skoene skal ha god kvalitet og sitte godt på små føtter i vekst, men det gjelder jo mest de som skal brukes hele tiden. Sandaler er det jo nesten ikke anledning til å bruke her til lands, og vi blir bare hjemme i sommer uansett. Det er vel innafor å kjøpe sandaler av rimelig type siden de bare vil bli brukt noen få ganger? Barna er 1 og 3 år gamle. Hva gjør dere? Anonymkode: d04e9...256 To ting sparer vi ikke på, og gjenbruker heller ikke fra andre, bilstoler og fottøy. Noen steder i landet brukes sandaler ofte og mye, lurer på hvor du bor? Ettåringen trenger vel ikke sandaler når du mener de blir så lite brukt? Anonymkode: 7a641...877 1
Gjest jegerrinne Skrevet 15. mai #16 Skrevet 15. mai Sandal med lukket tå brukte unga her og. Kjøpte kavat eller timberland. Syns de satt best på våres barn sine føtter
AnonymBruker Skrevet 15. mai #17 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er generelt opptatt av at skoene skal ha god kvalitet og sitte godt på små føtter i vekst, men det gjelder jo mest de som skal brukes hele tiden. Sandaler er det jo nesten ikke anledning til å bruke her til lands, og vi blir bare hjemme i sommer uansett. Det er vel innafor å kjøpe sandaler av rimelig type siden de bare vil bli brukt noen få ganger? Barna er 1 og 3 år gamle. Hva gjør dere? Anonymkode: d04e9...256 Sandaler av kvalitet, som sitter godt på foten og er bra for foten til barnet. De var dyre, men det var salg, så ble ikke så verst allikevel prismessig. Anonymkode: 70951...9ec
Macro Skrevet 15. mai #18 Skrevet 15. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke her på Sunnmøre 😂 Ti grader og gummistøvler i fellesferien er ganske vanlig. Anonymkode: d04e9...256 Her og. Derfor sa jeg at når det er sesong så er det sesong. Bruker dere penger på sko i det hele tatt på Sunnmøre altså? Endret 15. mai av Macro
AnonymBruker Skrevet 15. mai #19 Skrevet 15. mai Kjøpte billige fra HM i fjor, tenkte de ville bli brukt lite. Det var de skoene som ble brukt desidert mest sist sommer😅 Anonymkode: f83a8...860
AnonymBruker Skrevet 15. mai #20 Skrevet 15. mai Ja, kjøper bra fottøy uansett. Ecco barnesandaler. For de minste er tåen lukket. De kan jo bruke dem inne som tøfler litt også. Anonymkode: d5532...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå