Gå til innhold

Hvor mye innvirkning har partneren din på din klesstil (og utseende ellers)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis partneren din kommuniserer hva hen synes du ser fin ut i eller liker av klær, i hvilken grad påvirker det klesvalget ditt?

Bryr du deg om å se fin ut for partneren eller velger du 100% uavhengig av dette?

Samme med andre ting som f.eks frisyre (om du får kommentarer på at du ser flott ut med oppsatt hår som ett eksempel).

Anonymkode: b0b92...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har stor innvirkning på hvordan jeg kler meg og sånt så klart 

Anonymkode: 338c7...426

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri han har kommentert noe. Bortsett fra at jeg ser fin ut innimellom. Eller søt i en joggedress. Men stort sett ingen kommentarer til klær/hår/sminke, og i alle fall ingen negative. 

Anonymkode: 8df70...4d1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt så mye undertøy som etter jeg traff min kjære, han kjøper det til meg. 

Spør han om jeg kan ta på et visst antrekk gjør jeg det, men det gjør han ca aldri. Han får være med og bestemme om det står mellom flere plagg. 

Anonymkode: 645bc...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han påpeker noe han mener jeg hadde vært fin i, så gir jeg det gjerne en sjanse. Han har et godt øye når det kommer til klesstil, så der har han min fulle tillit 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kler og styler meg nok ganske rettet etter hva han sier han liker, så lenge jeg liker det selv også. Hadde jeg vært singel hadde jeg hatt kort, lettstelt hår for eksempel. Han liker langt hår, så da har jeg langt hår. Jeg er jo enig i at det er penest, selv om det er upraktisk. Jeg styler det også slik han liker det, og jeg spør han alltid hva han synes om forskjellige antrekk sånn at jeg skal vite hva han liker. Han gjør det samme med meg. Jeg synes det er viktig å gjøre seg fin for partneren sin. 

Anonymkode: c311a...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som helst påvirkning. Jeg kler meg, og har håret mitt som jeg best liker.

Anonymkode: 74ffa...564

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han påvirker ikke hår og klesstilen min, bortsett fra at han har gitt meg 2-3 klesplagg i gave som jeg bruker av og til for å glede ham.

Anonymkode: 3e449...a56

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen innvirkning her. Han kler seg etter mitt syn som et dass selv, så bryr meg ikke om hva han evt. mener om klærne mine. 

Anonymkode: a9a62...70f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har ikke noen påvirkning. Eneste gangen jeg kler meg etter hans smak, er når jeg skal overraske ham med sexytime. Da kan jeg ta på meg "den fine røde" som han elsker, men som jeg er litt meh om. 

Samme andre veien. 

Vi legger oss ikke opp i hva den andre går med, og går med det vi selv føler oss fin i. 

Anonymkode: 6ea6e...9ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjører den klesstilen jeg ønsker. Det samme med hår og sminke. Han er ikke så opptatt av hva jeg har på meg, han synes jeg er kul og fin uansett. Hadde aldri gått med en type klær jeg ikke føler meg vel i, bare fordi mannen min helst så at jeg gikk i det... Jeg blander meg heller ikke opp i klesstilen til min mann, men han spør meg ofte om råd. Det er annerledes. 

Anonymkode: cd7d1...694

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det har stor innvirkning på hvordan jeg kler meg og sånt så klart 

Men går du i klær som er ubehagelig for å tekkes din partner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kler og styler meg nok ganske rettet etter hva han sier han liker, så lenge jeg liker det selv også. Hadde jeg vært singel hadde jeg hatt kort, lettstelt hår for eksempel. Han liker langt hår, så da har jeg langt hår. Jeg er jo enig i at det er penest, selv om det er upraktisk. Jeg styler det også slik han liker det, og jeg spør han alltid hva han synes om forskjellige antrekk sånn at jeg skal vite hva han liker. Han gjør det samme med meg. Jeg synes det er viktig å gjøre seg fin for partneren sin. 

Anonymkode: c311a...80b

Synes det er trist når folk velger helt annet enn de egentlig selv ville valgt, bare for å tekkes en partner 😕 Jeg hadde kort hår tidligere, men har nå  halvlangt. Mannen min synes langt hår er penest, men jeg orker ikke langt hår, og derfor har jeg ikke det. Mannen liker meg like mye for det :) Han hadde nok heller aldri fått langt hår eller skjegg, bare fordi jeg liker det best på menn...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender jo jeg pynter meg for å se bra ut for ham, men han gir aldri uttrykk for at han har meninger om hva jeg skal gå i. Bortsett fra at han sier jeg er fin i ting innimellom.

Anonymkode: cb116...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måten jeg velger å kle meg på, er en del av min personlighet, så her bryr jeg meg ikke om hva andre mener.

Håper mennesker rundt meg hadde sagt ifra om jeg så heslig ut 😂 Jeg setter veldig pris på ærlighet 😂

Stort sett så har jeg bare fått hyggelige tilbakemeldinger. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer an på. Han liker meg blant annet med kjole og langt hår. Jeg hater kjole og jeg hater langt hår (skulderlangt er perfekt). Jeg klipper meg skulderlangt, lar det vokse langt, så klipper jeg meg igjen (donerer det). Jeg gjør det ikke nødvendigvis for mannens skyld, men det var sånn det startet. Kjole kan jeg gå i i festligheter, for hans skyld. Hjemme går jeg i kjole kun uten truse, men da fordi jeg håper på noe artig... Aldri ellers. 
Han liker meg usminket og naturlig, men det hender likevel jeg bruker bittelitt sminke i festligheter. Jeg har aldri vært den som sminker meg overdådig. Jeg er på generelt basis bare venn med mascaraen, men lar det være fordi han synes jeg er penest usminket. Har generelt veldig lange, mørke øyevipper, vakre bryn, rosa munn og naturlig farge i kinnene. 

Anonymkode: 2130f...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men går du i klær som er ubehagelig for å tekkes din partner? 

Nei det gjør jeg ikke. Men hadde nok kledd meg anderledes noen ganger hvis jeg ikke hadde partner eller at han hadde andre preferanser. Han liker casual stil, så hadde nok pyntet meg oftere hvis ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen påvirker meg nok en del. Han er flinkere enn meg med farger og kombinasjoner, han kler seg bedre enn meg og er veldig påpasselig med detaljene der jeg er litt mer typisk hestejente som ikke bryr meg så mye om klær. Jeg kan fint gå på butikken i klær mange nok ikke synes egner seg for å male i engang😅

Mannen liker godt at jeg går med farger der jeg selv har vært mest komfortabel i sort, mørkeblått og grønt så der har jeg pusha meg litt. Jeg tenker også mer over stilen nå enn før og liker å matche han litt når vi først drar ut. Jeg kler meg aldri ukomfortabelt med vilje for å tekkes han og bruker heller ikke penger på å eksperimentere, men jeg vurderer nye plagg med han i mente. Feks ville jeg ikke kjøpt noe jeg tror han ville syntes var direkte stygt selv om han aldri ville poengtert at han ikke liker det jeg har på meg.

Anonymkode: c8485...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...