Gjest Binna Skrevet 15. mars 2006 #1 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg la først inn et bilde fra min pc som avatar. Så ombestemte jeg meg og fjernet det. Så prøvde jeg å hente et nytt fra min pc, men da jeg trykket "oppdater" så kom det første bildet frem! Hvorfor?? Jeg VIL HA bilde nr2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #2 Del Skrevet 15. mars 2006 Det har skjedd med meg også. Da gikk jeg ut av siden, opnet en ny en og logget inn på nytt, og vips var den nye avataren der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 15. mars 2006 #3 Del Skrevet 15. mars 2006 Aha, jeg har prøvd å logge meg ut og inn igjen for å prøve på nytt.. Men da har jeg fjernet avataren først.. *prøver igjen* Takk for hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 15. mars 2006 #4 Del Skrevet 15. mars 2006 Hehe, funket med èn gang nå.. Bare jeg som er litt utolmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #5 Del Skrevet 15. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå