AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Er dette vanlig? Er redd de skal tenke over det jeg har sagt og synes at det er dumt og sånn. Innerst inne tror jeg nok de glemmer fort hva jeg har sagt. Likevel er jeg redd for det at de skal tenke på det. Flere som er sånn? Anonymkode: 2a7bd...24f
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Du er ikke alene. Skjer ofte med med meg. Spesielt etter et engasjerende tema 😊 Anonymkode: 5c1f4...863 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du er ikke alene. Skjer ofte med med meg. Spesielt etter et engasjerende tema 😊 Anonymkode: 5c1f4...863 Godt det ikke bare er meg 😄 Men ikke noe gøy å ha det sånn 😐 Anonymkode: 2a7bd...24f
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Går fortsatt og tenker på dumme ting jeg sa i 2008.. Anonymkode: 73fd9...25f 8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går fortsatt og tenker på dumme ting jeg sa i 2008.. Anonymkode: 73fd9...25f Huff da. Har du for mye tid til å gå å gruble kanskje? Anonymkode: 74e2e...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff da. Har du for mye tid til å gå å gruble kanskje? Anonymkode: 74e2e...c9a Du jobber vel 23 timer i døgnet og sover 1 🤣 Anonymkode: 0eb62...9d2 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai Folk flest har mer enn nok med sitt. Man er ikke så stor og viktig i andres hjerner som man er i sin egen. Folk bryr seg mindre om det du sier enn du tror. Anonymkode: 9c50b...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk flest har mer enn nok med sitt. Man er ikke så stor og viktig i andres hjerner som man er i sin egen. Folk bryr seg mindre om det du sier enn du tror. Anonymkode: 9c50b...7d1 Det er bra det da egentlig 😄 Anonymkode: 2a7bd...24f
AnonymBruker Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er dette vanlig? Er redd de skal tenke over det jeg har sagt og synes at det er dumt og sånn. Innerst inne tror jeg nok de glemmer fort hva jeg har sagt. Likevel er jeg redd for det at de skal tenke på det. Flere som er sånn? Anonymkode: 2a7bd...24f Det er å være selvbevisst Anonymkode: bca01...848 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #10 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Folk flest har mer enn nok med sitt. Man er ikke så stor og viktig i andres hjerner som man er i sin egen. Folk bryr seg mindre om det du sier enn du tror. Anonymkode: 9c50b...7d1 Folk flest er nok riktig. Det jeg desverre opplever på jobb er et par stykker som ikke er folk flest. Hvis jeg prater i jobben (stort sett faglig) så blir det vridd og vrengt på og tilslutt levert som en klage. Det som kommer frem i klagene er enten noe som ikke er sagt eller gjort, eller så er det en feil tolkning av noe som lett å oppklare med spørsmålet "Hva mener du?". Jeg får selvsagt ikke lov å forklare min sine av saken etter klagene blir levert, alt derfra er automatisk sannhet. Så, som et motsvar og forsvar til det så holder jeg meg for meg selv og sier minst mulig for å unngå å gi disse menneskene noe å "ta" meg på. Hva er resultatet? Det alene er noe å ta meg på. Hver eneste bevegelse jeg gjør blir tolket som noe negativt mot disse to. Da er det jeg som skaper dårlig arbeidsmiljø 🤣 Så... folk flest bryr seg ikke, men noen gjør. Anonymkode: 5c1f4...863 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Går fortsatt og tenker på dumme ting jeg sa i 2008.. Anonymkode: 73fd9...25f Jeg også. Og enda lenger tilbake. Slitsomt. Kjenner flere som har det slik. Anonymkode: b41c8...c83 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #12 Skrevet 15. mai Jeg er sånn, men jeg jobber med det. Det er bortkastet tid. Hver gang jeg begynner å analyse hva jeg selv har sagt «avbryter» jeg bare meg selv, og tenker at dette skal jeg ikke drive med. Det er jo ikke noe poeng å gå rundt å tenke på det. Du får jo ikke gjort noe med det uansett, Anonymkode: 44021...1c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå