AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:40 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:40 Hei, Jeg fikk muntlig beskjed på tlf om at jeg fikk Utdanningsstilling. Det har gått 2 uker nå og venter fortsatt på kontrakt. Er dette vanlig eller bør jeg etterlyse? I så fall hvor lang tid pleier det å ta? Anonymkode: ec286...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:07 #2 Del Skrevet torsdag kl 17:07 Utdanningsstilling i hva da? Anonymkode: e718b...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:36 #3 Del Skrevet torsdag kl 17:36 Arbeidsgiver må ha kontrakten klar seneste 7 dager etter at arbeidstaker har begynt. Anonymkode: b0c93...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:54 #4 Del Skrevet torsdag kl 17:54 Er det en utdanningsstilling for å bli spesialspl? I så fall må du bekrefte skoleplass først. Ingen skoleplass ingen utdanningsstilling. Dette pleier å stå i utlysningen til utdanningsstillingen. Når får du svar fra høyskolen TS? Anonymkode: c263b...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Ryddet for brukerdebatt. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå