AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Jeg begynner i ny jobb fra og med 1. juni, men har ikke hørt noe fra arbeidsgiver siden jeg signerte kontrakt i begynnelsen av april. Er bare to uker til oppstart, så syns det var litt rart. Pleier man ikke planlegge turnus en måned før? Burde jeg ta kontakt for å høre? Anonymkode: 7eb34...9c4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai På vår jobb er det ingen forberedelser nødvendig i forkant, så minimalt med kontakt før oppstart med mindre nyansatte har spørsmål etc. Men dette er ikke turnus da, skal sies. Anonymkode: 6523b...c89
Wilma89 Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Kan du ikke bare ta kontakt og forhøre deg om det er mulig å få oversikt over turnusen din? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Du skal vel ha opplæring først? Anonymkode: fdab0...6bb
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal vel ha opplæring først? Anonymkode: fdab0...6bb Opplæringen kan også følge en turnus. Anonymkode: f84f9...45a
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Jeg tok kontakt før oppstart. Vil jo ha turnusen, og der er tilganger som skal ordnes. Anonymkode: d096d...823
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Uansett om det ikke er nødvendig så skaper det trygghet og ha kontakt i forkant og at det er en del av onboardingsprosessen. Anonymkode: 4bde9...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå