AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:11 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:11 Jeg begynner i ny jobb fra og med 1. juni, men har ikke hørt noe fra arbeidsgiver siden jeg signerte kontrakt i begynnelsen av april. Er bare to uker til oppstart, så syns det var litt rart. Pleier man ikke planlegge turnus en måned før? Burde jeg ta kontakt for å høre? Anonymkode: 7eb34...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:13 #2 Del Skrevet torsdag kl 16:13 På vår jobb er det ingen forberedelser nødvendig i forkant, så minimalt med kontakt før oppstart med mindre nyansatte har spørsmål etc. Men dette er ikke turnus da, skal sies. Anonymkode: 6523b...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet torsdag kl 16:27 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:27 Kan du ikke bare ta kontakt og forhøre deg om det er mulig å få oversikt over turnusen din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:30 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:30 Du skal vel ha opplæring først? Anonymkode: fdab0...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:32 #5 Del Skrevet torsdag kl 16:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal vel ha opplæring først? Anonymkode: fdab0...6bb Opplæringen kan også følge en turnus. Anonymkode: f84f9...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:38 #6 Del Skrevet torsdag kl 16:38 Jeg tok kontakt før oppstart. Vil jo ha turnusen, og der er tilganger som skal ordnes. Anonymkode: d096d...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #7 Del Skrevet i går, 09:24 Uansett om det ikke er nødvendig så skaper det trygghet og ha kontakt i forkant og at det er en del av onboardingsprosessen. Anonymkode: 4bde9...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå