AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:10 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:10 Skal på middag på 17.mai, eller rømmegrøt og forskjellige småretter. Jeg har blitt bedt om å ta med en liten rett. Blir det feil å ikke ta med blomster eller vin da? Da må jeg isåfall kjøpe blomstene i morgen. Er det uhøflig å ikke ta med en gave? Anonymkode: fa509...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:22 #2 Del Skrevet torsdag kl 16:22 Jeg tenker at matretten er ditt bidrag. Anonymkode: 31e1d...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:55 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:55 Vanlig å ta med en gave. De stiller jo hus til rådighet, har pyntet, og står sikkert for det meste av maten også. Anonymkode: dc868...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:44 #4 Del Skrevet fredag kl 08:44 Vertinnegaver er bare tull. Du bidrar med en matrett, det er mer enn nok. Om du synes det er for lite, ville jeg spurt helt konkret hva mer du kan bidra med, fremfor å kjøpe noe de ikke nødvendigvis trenger eller ønsker (eller blomster... så de må kave med å finne vaser, beskjære, osv når de allerede kaver med besøk) Jeg er vertinne i morgen, og her tar gjestene med seg litt tilbehør til maten. Anonymkode: db273...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet fredag kl 08:47 #5 Del Skrevet fredag kl 08:47 Jeg tar alltid med vertinnegave på en sånn dag, f.eks en flaske musserende vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå