AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Jeg har kjøpt en veske og en jakke, i et dyrere merke men stusser litt over om veska er ekte. Kvaliteten er så som så, kåpen også. Nå ønsker tenåringen i huset å kjøpe seg en pen veske fra merket Guess. Fra zalando. Men så er spørsmålet; er de ekte? Eller fake? Anonymkode: 6a065...f87
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Jeg fikk en fake New York Yankees cap derfra. Stoler ikke på dem. Lest om mange som har fått falske varer. De driver med parallellimport, og har ikke kontroll. Anonymkode: a5d16...57c 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Varene Zalando i utgangspunktet selger, er ekte. Har kjøpt mye fint derfra. Men retur kontrollen er elendig. Så er mange som handler fra Temu (eller lignende), kjøper på Zalando, sender fake i retur. Det er imidlertid veldig enkelt å se det i det man mottar varen, og sender da bare tilbake med kommentar. Om du ikke klarer å se det umiddelbart, kan du jo bare gå over til å handle fra Temu Anonymkode: d98ac...0c2 6
Callista Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Varene Zalando i utgangspunktet selger, er ekte. Har kjøpt mye fint derfra. Men retur kontrollen er elendig. Så er mange som handler fra Temu (eller lignende), kjøper på Zalando, sender fake i retur. Det er imidlertid veldig enkelt å se det i det man mottar varen, og sender da bare tilbake med kommentar. Om du ikke klarer å se det umiddelbart, kan du jo bare gå over til å handle fra Temu Anonymkode: d98ac...0c2 Ja, jeg har også hørt om dette. Synd at noen driver med slik svindel, hvor de sender falske varer i retur til Zalando som de har kjøpt andre steder, men jeg tror ikke det skjer ofte. Har hørt at det var falske varer de hadde kjøpt på eBay. Endret 15. mai av Callista
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Men Guess er ikke sånn kjempe dyrt merke. Så du kan fint kjøpe det altså. Anonymkode: 6ce33...829 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai Guess er ikke en kvalitetsmerke og har vært sett på som harry i årevis allerede. Ekte Guess-vesker er også av dårlig til middels kvalitet. Anonymkode: 90a5f...215 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Guess er ikke en kvalitetsmerke og har vært sett på som harry i årevis allerede. Ekte Guess-vesker er også av dårlig til middels kvalitet. Anonymkode: 90a5f...215 Vel det er en tenåring som ønsker seg det. Vær litt grei, kanskje? Anonymkode: 6a065...f87 4 1
Chantielle Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai Ryddet for brukerangrep,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #10 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Guess er ikke en kvalitetsmerke og har vært sett på som harry i årevis allerede. Ekte Guess-vesker er også av dårlig til middels kvalitet. Anonymkode: 90a5f...215 Chanel, Dior og LV er ikke noe bra kvalitet det heller lengre. Og på vei til å bli harry for mange. Hadde heller valgt Guess. Smaken er som baken. Guess er en god konkurrent til de dyre merkene når det kommer til y2k trenden for eks. Anonymkode: a5d16...57c 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Skrevet 15. mai Jeg kjøpte et par Adidas samba fra Zalando, og jeg er overbevist om at de ikke er ekte! Har hatt maaaaange Adidas samba sko gjennom tidene, og desse føltes helt feil på foten, pluss at de knirker og føles ut som plastikk. Kommer ikke til å handle fra Zalando igjen Anonymkode: 9d5f0...336 2
Callista Skrevet 15. mai #12 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Chanel, Dior og LV er ikke noe bra kvalitet det heller lengre. Og på vei til å bli harry for mange. Hadde heller valgt Guess. Smaken er som baken. Guess er en god konkurrent til de dyre merkene når det kommer til y2k trenden for eks. Anonymkode: a5d16...57c Må si meg uenig her. Det som jeg synes er litt synd med Chanel, er at det ikke er et så klassisk merke som det var før med Karl Lagerfeld. Men jeg synes fremdeles de har en del fine klær. Det samme gjelder Dior. Uansett er det fint at vi alle ikke har lik smak. Det hadde vært kjedelig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai Guess er vel ikke et merke som det lages særlig mange kopier av? Det er jo ikke så dyrt. Anonymkode: b0eab...688
AnonymBruker Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai Guess var jo "billigmote" fra dag en så den ville jeg ikke vært bekymret for å handle der.. Anonymkode: 81fb4...256
AnonymBruker Skrevet 15. mai #15 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Varene Zalando i utgangspunktet selger, er ekte. Har kjøpt mye fint derfra. Men retur kontrollen er elendig. Så er mange som handler fra Temu (eller lignende), kjøper på Zalando, sender fake i retur. Det er imidlertid veldig enkelt å se det i det man mottar varen, og sender da bare tilbake med kommentar. Om du ikke klarer å se det umiddelbart, kan du jo bare gå over til å handle fra Temu Anonymkode: d98ac...0c2 Dette er en temmelig drøy påstand, har du dokumentasjon på at dette skjer? Strekkoder skal scannes m.m. at dette ikke blir oppdaget skal bare ikke være mulig, særlig at de sender disse varene ut på nytt til nye kunder. Anonymkode: b4b33...784
AnonymBruker Skrevet 15. mai #16 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt en veske og en jakke, i et dyrere merke men stusser litt over om veska er ekte. Kvaliteten er så som så, kåpen også. Nå ønsker tenåringen i huset å kjøpe seg en pen veske fra merket Guess. Fra zalando. Men så er spørsmålet; er de ekte? Eller fake? Anonymkode: 6a065...f87 Ja de selger ekte varer. Dessverre så skjer det at noen returnerer falske varer og beholder de ekte selv. Dette er uunngåelig når man er så store som Zalando. Det skjer med de fleste store nettbutikker. Anonymkode: fa8b5...10e
AnonymBruker Skrevet 15. mai #17 Skrevet 15. mai Callista skrev (25 minutter siden): Må si meg uenig her. Det som jeg synes er litt synd med Chanel, er at det ikke er et så klassisk merke som det var før med Karl Lagerfeld. Men jeg synes fremdeles de har en del fine klær. Det samme gjelder Dior. Uansett er det fint at vi alle ikke har lik smak. Det hadde vært kjedelig. Dior selger vesker til over 40 tusen som det koster ca 600 kr å lage. De er avslørt. samme er Chanel. Elendig kvalitet. De benytter underbetalt arbeidkraft og selger til ekstreme priser, kun fordi folk vil ha det som statussymbol. https://www.msn.com/en-us/money/companies/dior-reportedly-paid-contractor-57-to-make-handbag-that-sold-for-nearly-2-800-investigators-reveal/ar-BB1pqoHL Anonymkode: a5d16...57c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #18 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk en fake New York Yankees cap derfra. Stoler ikke på dem. Lest om mange som har fått falske varer. De driver med parallellimport, og har ikke kontroll. Anonymkode: a5d16...57c Om de driver med parallellimport er vel ikke bekreftet noen steder, men om de driver med det har da ikke noe med falske varer å gjøre? Anonymkode: fa8b5...10e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #19 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Guess er ikke en kvalitetsmerke og har vært sett på som harry i årevis allerede. Ekte Guess-vesker er også av dårlig til middels kvalitet. Anonymkode: 90a5f...215 Guess er veldig in nå om dagen Anonymkode: fa8b5...10e 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai #20 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg kjøpte et par Adidas samba fra Zalando, og jeg er overbevist om at de ikke er ekte! Har hatt maaaaange Adidas samba sko gjennom tidene, og desse føltes helt feil på foten, pluss at de knirker og føles ut som plastikk. Kommer ikke til å handle fra Zalando igjen Anonymkode: 9d5f0...336 Hvorfor sendte du ikke bare i retur? Anonymkode: d98ac...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå