AnonymBruker Skrevet i går, 15:58 #1 Del Skrevet i går, 15:58 Er 159cm og gikk ned fra 67kg til 57kg av å kun spise 1200 kcal per dag. Er fornøyd med den vektnedgangen. Nå ønsker jeg ikke å gå opp igjen. Jeg vil holde vekten til 57 kg. Kan jeg øke det til 1500 kcal? Eller hva mener dere er anbefalt å ta hvis man ønsker å holde vekten?? Anonymkode: c0108...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:01 #2 Del Skrevet i går, 16:01 Er du helt retard som ikke forstår at det er umulig å svare på spørsmålet ditt. Anonymkode: 3d34e...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:01 #3 Del Skrevet i går, 16:01 Bruk en kalkulator på nett som regner ut din basalforbrenning. Anonymkode: 1ff82...6d3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:28 #4 Del Skrevet i går, 17:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du helt retard som ikke forstår at det er umulig å svare på spørsmålet ditt. Anonymkode: 3d34e...98b Hvorfor det?😪 Anonymkode: c0108...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet i går, 17:30 #5 Del Skrevet i går, 17:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du helt retard som ikke forstår at det er umulig å svare på spørsmålet ditt. Anonymkode: 3d34e...98b Oi, har du en dårlig dag eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibelator Skrevet i går, 17:36 #6 Del Skrevet i går, 17:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 159cm og gikk ned fra 67kg til 57kg av å kun spise 1200 kcal per dag. Er fornøyd med den vektnedgangen. Nå ønsker jeg ikke å gå opp igjen. Jeg vil holde vekten til 57 kg. Kan jeg øke det til 1500 kcal? Eller hva mener dere er anbefalt å ta hvis man ønsker å holde vekten?? Anonymkode: c0108...dc3 Prøv deg frem.Tipper nesten 2000 kcal pr døgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:10 #7 Del Skrevet i går, 18:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er 159cm og gikk ned fra 67kg til 57kg av å kun spise 1200 kcal per dag. Er fornøyd med den vektnedgangen. Nå ønsker jeg ikke å gå opp igjen. Jeg vil holde vekten til 57 kg. Kan jeg øke det til 1500 kcal? Eller hva mener dere er anbefalt å ta hvis man ønsker å holde vekten?? Anonymkode: c0108...dc3 https://www.melk.no/bmi Anonymkode: b9400...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:44 #8 Del Skrevet i går, 19:44 Hvis du beveger deg veldig lite, er 1500 riktig. Tror du nesten får plotte inn alder og tallene dine her og ta en vurdering på hvilket aktivitetsnivå du ligger på: https://www.calculator.net/bmr-calculator.html Anonymkode: 30a7d...5b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Tror du må prøve deg frem og 1500 er nok ett bra utgangspunkt😊 Lykke til🍀 Anonymkode: 7ea11...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Hvis du spiser sunt nok for din kropp, så trenger du ikke å telle kalorier. Spiser man sunt nok, så vil man kunne bli normalvektig og holde seg der ved å spise seg mett og trene så mye man føler for. Anonymkode: de097...fc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du spiser sunt nok for din kropp, så trenger du ikke å telle kalorier. Spiser man sunt nok, så vil man kunne bli normalvektig og holde seg der ved å spise seg mett og trene så mye man føler for. Anonymkode: de097...fc0 Tull. Jeg legger absolutt på meg av å spise så mye ren og sunn mat jeg har lyst på. Jeg har ofte lyst på fire bananer i løpet av en dag, alene blir det over 400 kalorier. Hvis jeg i tillegg spiser en god porsjon havregrøt med nøtter og frø og helmelk til frokost, salat til lunsj og så en god middag går jeg raskt over mitt vedlikeholdsbehov for kalorier. Uansett hvor sunt jeg spiser må jeg telle kalorier for å ikke legge på meg. Anonymkode: 35cee...b3e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Vibelator skrev (4 timer siden): Prøv deg frem.Tipper nesten 2000 kcal pr døgn Jeg tipper 1300 Anonymkode: 38cb0...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tull. Jeg legger absolutt på meg av å spise så mye ren og sunn mat jeg har lyst på. Jeg har ofte lyst på fire bananer i løpet av en dag, alene blir det over 400 kalorier. Hvis jeg i tillegg spiser en god porsjon havregrøt med nøtter og frø og helmelk til frokost, salat til lunsj og så en god middag går jeg raskt over mitt vedlikeholdsbehov for kalorier. Uansett hvor sunt jeg spiser må jeg telle kalorier for å ikke legge på meg. Anonymkode: 35cee...b3e Kanskje du ikke vet hva som er sunt nok for deg. Spis mindre karbohydrater i alle fall... Noen må på carnivore for å spise "sunt nok", noen kan spise havregrøt og fortsatt være "sunt nok". Hva som er "sunt nok" er individuelt. Men det som er sikkert er at du spiser ikke sunt nok for din kropp. Anonymkode: de097...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden Er ikke det å telle kalorier for altid utmatene? Du må jo finne en livstil du kan leve med i lengden. Jeg fokuserer på å spise mye proteiner, uprosesert mat (ingen sukerfri eller lett produkter uten om lett røme) og så "faster" jeg med å kun spise mellom 10.00 og 17.00. Fyller du opp med sunne proteiner, får du ikke plas til for mye karbohydrater (er teorien hvertfal). Det følles egentlig ikke ut som fasting heller for jeg rekker ikke å bli sulten før jeg begyner å spise igjend, men jeg ungår å "småspise" snaks på kveldene når jeg kjeder meg. Lettere å fokusere på hva du skal spise og når, en alt du ikke får lov å spise føller jeg. Foreløbig har jeg gått ned 15 kilo uten å være sulten, så jeg tror jeg skal greie å forsette slik i fremtiden og. Anonymkode: 82c3d...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå