AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Ja, jeg har lett for å forelske meg, og liker forsåvidt også følelsen av forelskelse. Men dette er ganske slitsomt. Den første forelskelsen gjorde at jeg mer eller mindre ikke sov på et halvt år, veldig dårlig søvnkvalitet. Det var mye frem og tilbake om det skulle bli oss. Etter hvert endte han (nr1) opp med å skuffe og såre meg, og jeg hadde jo begynt å få oppmerksomhet fra andre fordi jeg brydde meg mer om utseende og hvordan jeg fremstod. En av disse som plutselig begynte å smile veldig til meg, utvikla seg til en artig flørt i hverdagen og helt uskyldig tenkte jeg. Men nå er jeg helt oppslukt av han (nr2) og jeg vil si jeg nesten er like intenst forelsket nå - i en annen- som jeg var på denne tiden i fjor. Altså hjelpes. Nei jeg er ikke 17 år..voksen kvinne. Flere som har opplevd lignende? Det mest frustrerende er at jeg nok en gang ikke får sove. Kroppen er full av spenning og jeg bare dagdrømmer om han. Tips til hvordan koble ut forelskelsen på natta så jeg i det minste får sove? Anonymkode: 83fb5...70a
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Onanere til du blir så sliten at du bare kanter 😂 Anonymkode: 4e431...31b
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Høres ut som du blir hektet på menn som bare gir deg smuler? Det er ikke egentlig forelskelse. Forelskelser skal være gjensidig. Anonymkode: efd5a...74d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå