Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Kort spørsmål: Hvor mye koster (den flytende) Vitalumière-foundationen?
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 Lurer på om jeg skal teste denne når jeg snart skal på tax freen. Jeg synes den er litt for dekkende, men den gir mer fuktighet enn Color Clone som jeg bruker nå, og akkurat nå trenger huden min all fuktigheten den kan få.
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Jeg synes ikke den er så veldig dekkende. Jeg bruker bare en liten mengde som jeg tar på rett etter fuktighetskremen. Gir nydelig glød til huden og ikke minst masse fukt. Minus er at fargeutvalget er litt dårlig, men jeg vet at den finnes i flere farger enn de har her til lands.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Jeg synes ikke den er så veldig dekkende. Jeg bruker bare en liten mengde som jeg tar på rett etter fuktighetskremen. Gir nydelig glød til huden og ikke minst masse fukt. Minus er at fargeutvalget er litt dårlig, men jeg vet at den finnes i flere farger enn de har her til lands. ← Den er litt "seigere" og mer dekkende enn Color Clone, i hvertfall, som er den eneste foundationen jeg faktisk har brukt. Jeg fikk prøve på en farge som heter Beige (nr 40), og den så OK ut, om enn bittelitt lys. Men jeg tar på litt rouge og solpudder uansett, og da så det bra ut.
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2006 #8 Skrevet 15. mars 2006 Siden Beige passer deg, vil du nok ikke oppleve noen problemer med å finne farger. Jeg har både Beige (kan kun bruke på sommeren) og Petale (hakket lysere, men litt for grå) men ingen matcher perfekt. Får holde meg til Bare Minerals til jeg får litt farge i ansiktet.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Siden Beige passer deg, vil du nok ikke oppleve noen problemer med å finne farger. Jeg har både Beige (kan kun bruke på sommeren) og Petale (hakket lysere, men litt for grå) men ingen matcher perfekt. Får holde meg til Bare Minerals til jeg får litt farge i ansiktet. ← Eller Color Clone? Den er vrikelig super, men allikevel vil man jo gjerne teste andre ting. I hvertfall er jeg slik
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 Tror kanskje jeg skal prøve Color Clone... Her skal jeg love deg at det testes nye ting . Jeg får ta meg en tur for å prøve ut fargene. Tror det kan bli en match; Rubinstein er gode på nyanser som passer huden min.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #11 Skrevet 15. mars 2006 Tror kanskje jeg skal prøve Color Clone... Her skal jeg love deg at det testes nye ting . Jeg får ta meg en tur for å prøve ut fargene. Tror det kan bli en match; Rubinstein er gode på nyanser som passer huden min. ← Jeg har fargen som heter Biscuit, nr 23, den er ca samme som Beige i Vitalumiere, men mindre dekkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå