AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Hei! Har fått tilbudt et stilling som innholdsprodusent. En midlertidig som sådan. Dette er en ny stilling innad bedriften. I stillingsinstruksen er det en del oppgaver som jeg ser for meg kan ta MYE tid. Samtidig som det også vil ta tid å etablere det som hører til da det ikke er noe de har på plass fra før av. Jeg har fått et lønnstilbud på 450, noe jeg synes er utrolig lavt. Spurte om de hadde rom for mer, fikk da 470 til svar. Er det dumt å pushe til 500? Er det noen som har erfaring med lignende stillinger og lønn? Jeg tenker også litt på at det er et midlertidig engasjement så stiller det seg litt annerledes, det er jo nesten som å leie inn en konsulent for 6 måneder, og det er i alle fall mye mer kostbart... Anonymkode: 6ec5d...d23
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Har fått tilbudt et stilling som innholdsprodusent. En midlertidig som sådan. Dette er en ny stilling innad bedriften. I stillingsinstruksen er det en del oppgaver som jeg ser for meg kan ta MYE tid. Samtidig som det også vil ta tid å etablere det som hører til da det ikke er noe de har på plass fra før av. Jeg har fått et lønnstilbud på 450, noe jeg synes er utrolig lavt. Spurte om de hadde rom for mer, fikk da 470 til svar. Er det dumt å pushe til 500? Er det noen som har erfaring med lignende stillinger og lønn? Jeg tenker også litt på at det er et midlertidig engasjement så stiller det seg litt annerledes, det er jo nesten som å leie inn en konsulent for 6 måneder, og det er i alle fall mye mer kostbart... Anonymkode: 6ec5d...d23 Det er en ekstremt dårlig lønn. Hva kreves av utdanning? Antar du ikke begynner rett på etter vgs. Anonymkode: 0364f...68e
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Det er relativt dårlig lønn. Men kommer jo an på din erfaring/utdannelse. Jeg jobber innen media/reklame med mange innholdsprodusenter, men aner ikke lønnsnivået deres. Men min bedrift betaler ikke fett selv om den er stor og anerkjent. Tror nesten det at den er stor, gjør at de kan betale mindre, fordi folk vil ha det på CV. De som har jobbet lenge tjener nok godt pga ansiennitet og de har vært i andre roller og sånt, men en ny inn tjener nok ikke så mye. Man utnytter vel gjerne litt unge og nyutdannede. Anonymkode: 0813d...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå