Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei..

Gravid for første gang, 6+1, hadde litt brunt blod på do papiret og 12 timer sener er det blitt friskt blod ekstremt lite, er mer blod når jeg har kuttet med meg kniv på fingeren. Har vært med legen, men ingenting de kan gjør annet enn å vente å se.. har hatt gradvis økende smerter.

noen erfaringer som kan berolige meg? Vet det er veldig forskjellig det her, men blir gal snart.. 

Takk❤️

Anonymkode: 27ebe...e1f

AnonymBruker
Skrevet

Blødning kan være ufarlig, men økende smerter er ikke et godt tegn.

Selv mistet jeg helt uten blødninger, smerter og minking av symptomer. 

Lykke til!

Anonymkode: 25221...876

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei..

Gravid for første gang, 6+1, hadde litt brunt blod på do papiret og 12 timer sener er det blitt friskt blod ekstremt lite, er mer blod når jeg har kuttet med meg kniv på fingeren. Har vært med legen, men ingenting de kan gjør annet enn å vente å se.. har hatt gradvis økende smerter.

noen erfaringer som kan berolige meg? Vet det er veldig forskjellig det her, men blir gal snart.. 

Takk❤️

Er nok bare å forberede deg på at du mister. Lykke til videre

Anonymkode: 5c593...fbe

AnonymBruker
Skrevet

Økende smerter er dessverre et dårlig tegn.

Anonymkode: 4f911...1b7

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt smerte og litt blødning hvor det har gått bra?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Smerter er aldri godt tegn. Men jeg hadde brunt utflod og litt friskt blod rundt 4 uker. Alt var bra og fremdeles gravid. Hadde murringer samme tid men ikke økende smerter

Anonymkode: 12efe...e58

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bestille ultralyd, eneste måten å avklare det på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du kan bestille ultralyd, eneste måten å avklare det på

Skal måle hcg fremover sa legen, men er det ikke for tidelig med ultralyd?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du kan bestille privat ultralyd. De skal kunne se hjerteslag fra rundt uke 6.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hcg målingen kommer til å gi deg en pekepinn. Hvis den fortsatt stiger, så kan du vurdere UL, men før uke 7 er det lite vits. Smerter betyr dessverre ofte at det ikke går bra, men krysser fingrene for deg at det gjør det likevel 🤞

Anonymkode: 879e8...2c3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Tshhhh skrev (32 minutter siden):

Du kan bestille privat ultralyd. De skal kunne se hjerteslag fra rundt uke 6.

Anbefaler sterkt å vente til 7+0. Både fordi man ikke er hundre prosent sikker på befruktning om det ikke er Ivf, og fordi fra uke 7 så vil det veldig sannsynlig finnes hjerteslag. Jeg har masse ivf-forsøk bak meg, og ingen av de tre klinkkkene jeg har brukt har sjekka noe med ultralyd før etter 7+0. 

Anonymkode: 246fb...4f0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei..

Takk❤️

Hei! Jeg hadde blødninger med friskt blod og krampesmerter da jeg var kommet like langt som deg. Dro til legen fordi jeg var bekymret, og han henviste meg til ultralyd dagen etter. De fant fosteranlegg, men ingen hjerteslag. Ble satt tilbake ei uke og fikk ny ultralyd en uke senere. Blødde friskt i tre dager. Fikk se hjerteslag på neste ultralyd. Resten av graviditeten gikk bra. Masse lykke til❤️

Anonymkode: 3d019...ef6

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...