AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:50 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:50 Tre barn, mor, far, stemor og stefar. Ønsker felles digital, kalender for barna. Det ene foreldreparet ønsker ikke Google, mens det andre foreldreparet har Google Nest og ønsker derfor å bruke Google til felles kalender. Alle barna har Iphone, og det har også 3/4 foreldre. Noen råd om hvilken digital kalender som er bra? Anonymkode: 2df84...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:57 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:57 Bruk delte familiekalendere i Outlook.com - Støtte for Microsoft Anonymkode: b6867...159 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:00 #3 Del Skrevet torsdag kl 15:00 I familien vår bruker vi TimeTree. Aner ikke noe om Google Nest og slikt, men den er brukervennlig, enkel og tar lite plass på mobilen. Anonymkode: b414d...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:00 #4 Del Skrevet torsdag kl 15:00 Vi sender bare invitasjoner på tvers av kalendere. Også til besteforeldre, da det er enkelte ting de ønsker å være involvert i. (Meg og mannen, men har ulike kalendere gjennom jobb). Jeg fargekoder bare hva avtalen gjelder, blek om den er "til info" eller om jeg må gjøre noe aktivt. Anonymkode: 9fa64...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:31 #5 Del Skrevet torsdag kl 18:31 Hvorfor ønsker de ikke bruke google? Jeg og mannen bruker det og er superhappy med det. Hadde også delte kalendere med andre tidligere. Anonymkode: e4629...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:35 #6 Del Skrevet torsdag kl 18:35 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ønsker de ikke bruke google? Jeg og mannen bruker det og er superhappy med det. Hadde også delte kalendere med andre tidligere. Anonymkode: e4629...b12 Hvordan fungerer google med f eks spond og rubic? Anonymkode: 82029...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:14 #7 Del Skrevet torsdag kl 19:14 Vi bruker family wall, er fornøyd med den. Vi har en blanding av android og iPhone, alle er fornøyd Anonymkode: 63205...923 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:17 #8 Del Skrevet torsdag kl 19:17 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvordan fungerer google med f eks spond og rubic? Anonymkode: 82029...f14 Du velger i Spond hvilken kalender du skal eksportere infoen til fra hver gruppe. Jeg bruker google kalender så har en kalender for hvert barn jeg henter inn til. Så for Spond behøver ikke skilte dele kalender, hver enkelt henter selv fra Spond. Min mann deler sin kalender med meg og barna deler det fra Spond til egen kalender som deles med oss med som ikke legges i gruppe, de inviteres til kamper i grupper de ikke er i og det får vi foreldre ikke opp. Så en av skilte foreldre får lage en kalender som deles uavhengig av plattform (jeg kan jo lett få alle googlekalendre inn i min iphonekalender) Vi har tydelig fargekoding på hva som er enkeltpersoner og hva som er hele familien osv. Jeg har også deler i min kalender som ikke er delt. Det er kun om man har noen jobb outlook kalender som det er ikke mulig å dele utenfor domene. Anonymkode: 67cbd...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:14 #9 Del Skrevet torsdag kl 21:14 Family wall her og. Funker bra den. Anonymkode: 35cec...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:46 #10 Del Skrevet torsdag kl 22:46 Bruker google calender. Alle barna har hver sin kalender med hver sin hovedfarge. Voksne også. Den fungerer på både android og iphone. Man innstallerer appen, så inviterer hverandre. Anonymkode: d2958...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:54 #11 Del Skrevet fredag kl 06:54 Vi har kjøpt oss Proton til alt nå. For mer privacy. Og å støtte opp om europeisk utvikling. Veldig fornøyd med Proton kalenderen, men den korresponderer ikke automatisk med Spond om det er essensielt. Men ellers deilig at dataene og informasjonen om hva vi bruker dagene våre til forblir mest mulig privat. Anonymkode: 8469f...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:01 #12 Del Skrevet fredag kl 15:01 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har kjøpt oss Proton til alt nå. For mer privacy. Og å støtte opp om europeisk utvikling. Veldig fornøyd med Proton kalenderen, men den korresponderer ikke automatisk med Spond om det er essensielt. Men ellers deilig at dataene og informasjonen om hva vi bruker dagene våre til forblir mest mulig privat. Anonymkode: 8469f...c86 Så derfor deler du hvordan du gjør ting offentlig på nettet? Anonymkode: 9fa64...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå