AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Del Skrevet 15. mai Hadde dere giddet? Anonymkode: 9be05...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 15. mai #2 Del Skrevet 15. mai Nei 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Del Skrevet 15. mai Hvis jeg oppriktig hadde følelser for ham, så hadde jeg tatt en prat med ham og forsøkt å løst det. Jeg hadde ikke tenkt "dette gidder jeg ikke" som første tanke, da er det ikke mye følelser der. Anonymkode: 474b1...fec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Del Skrevet 15. mai Si at du ikke er interessert i å være i ett sugermommy/daddy-forhold og avslutt. Anonymkode: b25d1...34c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Del Skrevet 15. mai Nope. Anonymkode: d181b...4f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Del Skrevet 15. mai Nei hadde nok ikke orket det. Er ikke viktig at folk har mye penger’ men jeg forventer at de har orden nok til å dekke sine egne utgifter. Anonymkode: 5a5e8...b90 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Del Skrevet 15. mai Uaktuelt! Anonymkode: 3bf9b...966 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Del Skrevet 15. mai Her føler jeg det mangler informasjon. Hva er årsaken til økonomien? Er den forbigående? Hva har du egentlig «lagt ut» for? Men enig at det i utgangspunktet ikke er en god start, ved mindre det er en forståelig årsak til det. Anonymkode: 969d4...590 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #9 Del Skrevet 15. mai Nei. Dårlig råd betyr ingenting. Men snylting, uaktuelt!! Anonymkode: e50e9...695 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #10 Del Skrevet 15. mai Uaktuelt Anonymkode: 2ae8d...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Del Skrevet 15. mai Nei. Anonymkode: 5506b...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #12 Del Skrevet 15. mai Hva er det som skal kjøpes da? En ost til helgefrokosten eller ting og tang til hennes/hans leilighet eller personlig forbruk (zalo, deo osv) Anonymkode: f9ebf...8b8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 15. mai #13 Del Skrevet 15. mai Jeg tenker at det kommer litt an på hvorfor vedkommende har dårlig råd. Er det lav inntekt og høye utgifter, mye lån, inkasso osv. Mange sliter fortsatt med økonomien etter pandemien, arbeidsløshet og det tar ofte tid å rette opp i. Hvis vedkommende derimot sliter økonomisk kun på grunn av ukontrollert forbruk ift inntekt, så burde man kanskje ta en seriøs prat. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #14 Del Skrevet 15. mai Nei. Ville droppet umiddelbart, uansett årsak. Jeg og mannen falt for hverandre som fattige studenter. Ba da virkelig aldri den andre kjøpe noe likevel. Vi hadde jo klart oss alene, og disponert de få midlene vi hadde, før vi traff hverandre. Hadde også dumpet om han lånte av foreldre. Levde på havregryn siste uka før utbetaling. Kastet bort mye på en kveld på byen. Og alt slikt. Anonymkode: bd032...7d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #15 Del Skrevet 15. mai Nei. Å ha dårlig råd og bli påspandert ting er kun forbeholdt damer. Det får være måte på hvor moderne man skal være i 2025. Gå på TikTok og lær deg om de tre 6'ere! Anonymkode: 8f30f...64d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 15. mai #16 Del Skrevet 15. mai Kommer an på. Er han jusstudent og har lite penger på slutten av semesteret må man jo regne det som et forbigående problem, og ikke uttrykk for uansvarlighet. Er han i full jobb, tjener middels, men bruker brorparten av lønna på merkeklær og klokker, ville jeg nok gjort det slutt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #17 Del Skrevet 15. mai Dårlig råd trenger ikke ødelegge alt, og jeg (jeg er mann og heterofil, hvis det er relevant) kan fint spandere litt ved behov. Men hvis dette «alt mulig» vedkommende ønsker spandert er annet enn nødvendige ting, og årsaken til den dårlige økonomien er at hun lever over evne fremfor noe unnskyldelig og forbigående, da hadde jeg ikke giddet. Jeg hadde vel ærlig talt også oppriktig mistet interessen. Det er skikkelig lite attraktivt med voksne mennesker som ikke klarer å ta et minimum av ansvar for nettopp den typen voksengreier man bør forvente at folk har kontroll på. Anonymkode: 14305...4a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #18 Del Skrevet 15. mai Hva er alt mulig? Anonymkode: 28e67...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #19 Del Skrevet 15. mai Nå gir du lite detaljer her, så vanskelig å svare på, men det finnes helt klart grenser der før lampene begynner å blinke. Møtt et par sånne damer, som ikke bare forventer å bli spandert på, de hadde det som krav, slikt er veldig turn off og umodent Anonymkode: e2767...e5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #20 Del Skrevet 15. mai Kunne vært i forhold med en som hadde dårlig råd. Men ikke en som ba meg om å kjøpe ting for han. Hadde vært et stort rødt flagg. Anonymkode: cdb07...0d7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå