AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Vi har et bad som må total renoveres. Samtidig venter vi barn. Har 1 stasjonsvogn og 2 andre biler med 2 og 3 seter. Står med dilemma om en ekstra familiebil eller pusse opp badet?😂 Jeg mener pusse opp badet, få i stand ene bilen ordentlig og selge den for så å kjøpe ny bil med de pengene, siden det ikke er lån på den. Anonymkode: acc4d...808 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Hva skal dere med så mange biler? Anonymkode: c12fe...fac 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Trenger dere bil? Hvis ja - hvor mange, særlig perioden dere er i permisjon? Så svaret er; selg de to andre bilene. Puss opp badet (både på grunn av forsikringer, og helse baby). Anonymkode: 0b291...38e 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Det høres ikke ut som et dilemma? Dere har jo nok biler og dere trenger et brukenes bad. Det blir mye bleieskift og babystell fremover Anonymkode: a716f...15b
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Bad. Trenger dere virkelig 3 biler? Anonymkode: 43281...bae
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Bolig består, bil svinner hen. Velget er enkelt. Anonymkode: 159e6...ff6 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai Bad selvsagt! Får mye mer igjen for badet! Og alle de bilene, de er jo kun en utgiftspost. Hva skal dere med alle de? Kan skjønne at noen kan trenge en bil hver, men dere har tre... Skjønner ikke at det liksom er et dilemma. Det badet må jo totalrenoveres uansett hvor mange biler dere måtte ha. Bad er langt viktigere enn bil. Anonymkode: 21533...58b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bolig består, bil svinner hen. Velget er enkelt. Anonymkode: 159e6...ff6 Ikke sant. Vi deler én eldre bil (veldig driftssikker SUV - trygghet først). Men har et hus og hytte som er pusset opp og veldig godt vedlikeholdt. Bilen er jo utelukkende en utgiftspost. Vi bruker den for å forflytte oss fra A og B. Mens bad, kjøkken, uteplass, med mer, er steder vi bruker store deler av året. Som skal være funksjonelle, trivelige, gi verdistigning, og være av nyere (trygge) materialer. Anonymkode: 0b291...38e 1
Q2012 Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai Jeg forstår det at dere har lån på to biler. Jeg ville solgt 1 bil og brukt de pengene til å betale ned de lån på bilen først og deretter tenkt på å pusse opp badet. Og siden dere har 2 lån på bilene, må du sannsynligvis også låne penger til å pusse opp badet. En bil er en av de dårlige investeringene du kan gjøre. Et renovert bad øker verdien på boligen din betraktelig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #10 Skrevet 15. mai Ingen av delene. Hadde heller spart opp penger, samt betalt ned kortsiktige lån. Anonymkode: 28983...26a 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Skrevet 15. mai Jeg har min egen bil med lån, og han har ikke lån på ene bilen, og andre bilen står det igjen bare 20.000 så det betaler vi ut. Har nok penger å betale det ut😊 Og vi har råd til å kjøpe bil eller ordne badet med egne penger. Jeg mener bad, så får vi bruke min bil så lenge. Anonymkode: acc4d...808
AnonymBruker Skrevet 15. mai #12 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har min egen bil med lån, og han har ikke lån på ene bilen, og andre bilen står det igjen bare 20.000 så det betaler vi ut. Har nok penger å betale det ut😊 Og vi har råd til å kjøpe bil eller ordne badet med egne penger. Jeg mener bad, så får vi bruke min bil så lenge. Anonymkode: acc4d...808 Igjen, hva skal dere med så mange bilder? Anonymkode: c12fe...fac
AnonymBruker Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Igjen, hva skal dere med så mange bilder? Anonymkode: c12fe...fac *Biler Anonymkode: c12fe...fac
AnonymBruker Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har et bad som må total renoveres. Samtidig venter vi barn. Har 1 stasjonsvogn og 2 andre biler med 2 og 3 seter. Står med dilemma om en ekstra familiebil eller pusse opp badet?😂 Jeg mener pusse opp badet, få i stand ene bilen ordentlig og selge den for så å kjøpe ny bil med de pengene, siden det ikke er lån på den. Anonymkode: acc4d...808 Oppussing av bad øker verdi av bolig og sikrer at dere ikke får trøbbel med mindre dere gjør en dårlig jobb eller bruker dårlige håndtverkere. Bil? Mister verdi umiddelbart og er en utgift. Anonymkode: 324c9...f84
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har min egen bil med lån, og han har ikke lån på ene bilen, og andre bilen står det igjen bare 20.000 så det betaler vi ut. Har nok penger å betale det ut😊 Og vi har råd til å kjøpe bil eller ordne badet med egne penger. Jeg mener bad, så får vi bruke min bil så lenge. Anonymkode: acc4d...808 Hvorfor har dere billån om dere kan betale det ut? Det er jo idiotisk å betale renter hvis man ikke må. Men hvorfor så mange biler? Det er dyrt med bil. Bad er langt viktigere. Du skriver jo at det må totalrenoveres. Skjønner ikke hvordan det da er et dilemma. Få det gjort før ungen kommer, så er det på plass til bleieskiftarbeidet begynner. Da er det veldig greit med et ordentlig bad, for det blir mye tid på badet da. Anonymkode: 21533...58b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå