AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Jeg er utdannet frisør og har jobbet en god del år nå i faget. Jeg er i slutten av 20-årene. Fikk vite nå at sjefen der jeg jobber vil slutte å drive salongen , og som igjen gjør at jeg står jobbløss. Er ikke gira på å starte egen salong eller jobbe som frisør igjen, ræva betalt (i 2020 tjente jeg 170 kr i timen med fagbrev) (frisør er 4-5 års utdannelse ) Har nå 200 i timen etter å ha jobbet i 7 år. Frisøryrket er også dårlig med tanke på arbeidsmiljø.. Jeg vurderer nå å bare finne en jobb, som jeg ikke tenger utdannelse til. Jeg eier hus og er bare nødt til å finne en ny jobb asap… Hvor mye tjener dere som ikke har utdannelse . Som Feks på butikk, lager etc?? Anonymkode: 3e022...365
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai 240 på lager. Kjenner folk i klesbutikk som tjener 290. Jeg har utdannelse da, men ikke relevant jobb. Anonymkode: 56e41...46f
Romkom Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kjenner folk i klesbutikk som tjener 290 Det er vel ikke spesielt realistisk? Høyere enn man tjener med 3. årig utdannelse på sykehus med noe ansiennitet 1
Knirke Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Du må jo nesten bare gå inn på Finn.no og søke på alle jobbene som ikke krever utdannelse. Det er ikke så mye annet å gjøre i din situasjon.
Snok1 Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 13.34): Fikk vite nå at sjefen der jeg jobber vil slutte å drive salongen , Kan du ikke ta over salongen dersom den går bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå