Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sort/mørkbrunt hår og begynner få en del grå hår. Har tenkt litt på å stripe det hos frisør siden det er et evig styr med hårfarging. Noen som har gjort det samme og vil dele tips eller bilder? Er det en god løsning? 

Anonymkode: a5a69...86c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fin, men ganske dyr løsning. Om du synes det er verdt det, kjør på :) Må vedlikeholdes jevnlig pga. ettervekst.

Anonymkode: 83691...256

AnonymBruker
Skrevet

jeg gjør dette, ca hver 8 uke pga etterveksten, koster rundt 3000kr hver gang. Det krever at du har god kvailtet på håret, er flink med balsam og kur hjemme og evt bruker gode produkter for ikke å få et frissy resultat.. 

Anonymkode: 7956d...eba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg gjør dette, ca hver 8 uke pga etterveksten, koster rundt 3000kr hver gang. Det krever at du har god kvailtet på håret, er flink med balsam og kur hjemme og evt bruker gode produkter for ikke å få et frissy resultat.. 

3000? Jeg gjør det samme, betaler 1200 for å stripe ettervekst, med klipp kommer det på 1800.

Anonymkode: 6beb7...38f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

3000? Jeg gjør det samme, betaler 1200 for å stripe ettervekst, med klipp kommer det på 1800.

Anonymkode: 6beb7...38f

og gloss, kur og før osv kommer i tillegg til dette igjen.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

og gloss, kur og før osv kommer i tillegg til dette igjen.. 

Det kan man fint gjøre hjemme hvis det står på prisen.

Anonymkode: ffaba...b54

AnonymBruker
Skrevet

Gjør også de samme hver 8-10 uke , har ikke så tette striper, for da sees etter veksten mere, synes jeg. Bet 2500 pr gang med klipp og kur. 

Anonymkode: 75909...2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...