AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Jeg har en leid en leilighet. Må ordne internett og kabeltv. Kan jeg søke om hvilke leverandør det er der? Har adressen. Litt usikker på om det lønner seg å ha kabeltv eller f eks strim Anonymkode: 725d1...687
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Så utleier har ikke gitt deg noen informasjon om hvem som har levert nettverk eller tv tidligere? Det er ekstremt forskjellig fra hvilken type bolig leiligheten er i, er det hus, så står man som regel fritt til å velge leverandør avhengig av hvem som kan levere, da kan du gå inn på telia, altibox osv og søke opp adressen og se om de kan levere. Borettslag/sameier har i aller høyeste grad avtaler du må forholde deg til, og da kan du ikke velge andre leverandører, men velge imellom valgene fra leverandør eller betale for tillegg om du ønsker mer enn hva borettslaget/sameie har som avtale. Anonymkode: aaa33...2df
Hololo Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Spør huseier hvem som kan levere der, er det borretslag så har de som nevnt over ofte avtale med en spesiel leverandør, men da følger det ofte med utstyr i boligen. Ellers er de inn på de enkelte leverandøres nettside så pleie du kunne plotte inn adressen der for å finne ut om de kan levere eller ikke.
TBL12 Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har en leid en leilighet. Må ordne internett og kabeltv. Kan jeg søke om hvilke leverandør det er der? Har adressen. Litt usikker på om det lønner seg å ha kabeltv eller f eks strim Anonymkode: 725d1...687 Er det borettslag eller sameie finnes det ofte en nettside eller tilsvarende informasjonskilde. Obos borettslag benytter eksempelvis Vibbo.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå