AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:07 #21 Del Skrevet torsdag kl 09:07 Dette er jo forskjellig fra dame til dame. Jeg blir avtent. Det mest usexy jeg vet er menn som "må" glattbarbere barbere kuk og baller. Trent og naturlig, liker jeg. Om han hadde barbert armer og legger, så hadde jeg aldri truffet ham igjen. Men én annen kvinne, hun hadde kanskje likt ham Anonymkode: 0ee08...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:08 #22 Del Skrevet torsdag kl 10:08 Foretrekker at menn ser ut som menn, og ikke prepubertale gutter. Det er skikkelig turnoff hvis mannen har barbert bryst, armer/ben, armhuler og kjønn. Å stusse er forsåvidt greit, hvis mannen synes at det er skjemmende å være "alt for" behåret, men å være glatt som en baby burde han ha vært ferdig med. Anonymkode: 56e4e...81d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet torsdag kl 10:20 #23 Del Skrevet torsdag kl 10:20 Akkurat armer, armhuler og legger blir litt rart på menn synes jeg, men overkropp og rygg kan godt barberes. Det synes jeg er fint. Gjør hva du føler for, og gratulerer med ny, sunnere livsstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:02 #24 Del Skrevet torsdag kl 13:02 Jeg synes også det er direkte avtennende, men så lenge jeg ikke skal ligge med deg så bryr jeg meg ikke. Anonymkode: a3928...db6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:15 #25 Del Skrevet torsdag kl 13:15 Hvis jeg var mann og ønsket å fjerne hår a la nordisk hårvekst, så hadde jeg vokset eller tatt laser eller noe annet litt mer permanent enn høvelen. Stubber er ikke behagelig. Min mann fjerner alt går bortsett fra på armene (og hode da). Han kjører med høvelen hver dag i dusjen for å holde det nede. Men, han har ikke hår på ryggen og på ben har han heller ikke mye hår. Jeg savner mest håret på bryst og mage. Ben, og underliv spiller ikke noen rolle for meg. Han sier han er sporty som fjerner, andre tror han er gay. Anonymkode: 2a757...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:18 #26 Del Skrevet torsdag kl 13:18 Negativt. Hår stusses under armer og nedentil, men menn uten legghår og kanskje litt hår på brystet er gutter, ikke menn✨ Anonymkode: 0b989...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:31 #27 Del Skrevet torsdag kl 13:31 Ts helt enig med det du skriver om din kropp ditt valg. Viktig er at du gjør det som får deg til og føle deg vel med deg selv. Men siden du spurte om mening så liker jeg best at menn ser ut som menn med normalt kroppshår alt fra bamsekroppen til relativt lite hår. Men hår på en mann er mandig og sexy i mine øyne. Eneste jeg foretrekker er skjegget ikke for langt. Da matrester setter seg i skjegget/barten, da er det blitt for langt. Er mye mykere og koseligere om sjegget kun blir barbert og ikke høvlet. Hilsen K 34 Anonymkode: 1bb35...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:33 #28 Del Skrevet torsdag kl 13:33 Jeg liker ikke kroppshår. Ei heller i armhulen på menn. Anonymkode: 29e1c...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:55 #29 Del Skrevet torsdag kl 14:55 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mann 39 år: Hei, de siste årene har jeg gått igjennom en skikkelig forvandling med kroppen der fettprosenten har gått fra 36% til 23%. Gikk fra skikkelig usunt til å kutte alt usundt over natta og bli helt treningsnarkoman. Klarer ikke å holde meg unna gymmen og bare må ha proteiner. Har gått sakte ned i vekt over flere år samtidig som jeg har bygget mye muskler. Nå begynner endelig magemusklene å bli mer og mer synlig. Og det begynner å bli problem å finne tøy i vanlig klesbutikk som passer. Men jeg har begynt å barbere nakken, øvre rygg og skuldrene. Altså plasser jeg hadde lite hår fra før. Men har lyst å fjerne mer og mer hår fra armer, legger osv. Jeg vet at det er min kropp og bestemmer selv. Men hva mener dere damer om fjerning av kroppshår? Positivt eller negativt? Anonymkode: 3ea48...364 Negativt. Jeg vil ikke ha en feminin mann som ikke har hår på kroppen. Jeg vil ha en MANN med stor M. Det betyr hår og det hele. Anonymkode: bfdf4...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:49 #30 Del Skrevet torsdag kl 19:49 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mann 39 år: Hei, de siste årene har jeg gått igjennom en skikkelig forvandling med kroppen der fettprosenten har gått fra 36% til 23%. Gikk fra skikkelig usunt til å kutte alt usundt over natta og bli helt treningsnarkoman. Klarer ikke å holde meg unna gymmen og bare må ha proteiner. Har gått sakte ned i vekt over flere år samtidig som jeg har bygget mye muskler. Nå begynner endelig magemusklene å bli mer og mer synlig. Og det begynner å bli problem å finne tøy i vanlig klesbutikk som passer. Men jeg har begynt å barbere nakken, øvre rygg og skuldrene. Altså plasser jeg hadde lite hår fra før. Men har lyst å fjerne mer og mer hår fra armer, legger osv. Jeg vet at det er min kropp og bestemmer selv. Men hva mener dere damer om fjerning av kroppshår? Positivt eller negativt? Anonymkode: 3ea48...364 Helt ærlig så syntes jeg personlig det er sexy og maskulint med hår. Det kanskje mest usexy jeg ser, er menn som barberer seg nedentil. Armer, bryst osv må ha naturlig behåring syntes jeg. Anonymkode: af614...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:50 #31 Del Skrevet torsdag kl 19:50 Forresten. Bra jobba med livsstilsendring👍🏻 Anonymkode: af614...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå