Eloise12345 Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai (endret) Ser på Thon opera, og Comfort hotel grand central. Noen anbefalinger ? Endret 15. mai av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Kommer an på hva slags budsjett du har og hva du ser etter i et hotell. Thonhoteller er rent over veldig greie, god frokost har de som regel også. Comfort er veldig sentralt, men jeg synes akkurat Grand Central føles litt gammeldags ut? Hvis du bare skal sove en natt spiller det liten rolle da, jeg velger ofte Citybox hvis jeg bare skal rett i seng. Hvis du vil ha litt moderne og fint uten at det er krisedyrt, synes jeg The Hub er fint, kjempesentralt er det også. Anonymkode: 779b2...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Eloise12345 skrev (10 timer siden): Ser på Thon opera, og Comfort hotel grand central. Noen anbefalinger ? Jeg har bare bodd på Thor Opera og var kjempe fornøyd, frokost buffeten var fantastisk. Anonymkode: e874d...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Frokosten på the hub er helt sinnsyk. Hvis man skal sove der, bør man sette av god tid til lang frokost for å virkelig nyte det! Anonymkode: 9de00...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Scandic Oslo city. Billig og midt i sentrum. Anonymkode: fde47...ec7
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Thon hotell Opera, er helt ok. Jeg bor ofte på scandic byporten - da får du frokost på Egon. Jeg er litt lat, så det passer meg bra å bo så sentralt. Bor av og til også på Plaza dersom prisen er grei, noe den ofte er. Anonymkode: 233a7...83f
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Kommer jo helt an på hva du skal gjøre i Oslo, selvsagt hvilket budsjett du har og om du har med deg bil som skal parkeres? Hotellene som er nevnt over er på generelt grunnlag helt innafor og midt i smørøyet. Dessuten er man jo minst mulig på hotellrommet? Anonymkode: a9027...5db 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Amerikalinjen, Sommerro, Hotel Continental og Clarion Hotel Oslo. Veldig god frokost på alle fire hotellene også, og sentral beliggenhet. Anonymkode: 8261a...f01
AnonymBruker Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai Thon opera er ålreit, typisk Thon Hotel av nyere sort. Hadde også sjekket The Hub og Radisson Plaza, prisene der er ofte omtrent samme som Thon opera Anonymkode: 4b882...afd
AnonymBruker Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai Thon Rozenkrans. Veldig bra frokost. Forsøk å få et rom høyt oppe da det er roligere der. Anonymkode: e1f9d...38b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå