AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:56 #41 Del Skrevet torsdag kl 20:56 Flintis skrev (2 timer siden): Jeg begynner med kvinnene først. De har ikke dårlig drag på menn av den grunn. Ofte har de hatt tilbud om sex uten å være i forhold og det er et tilbud de ikke ønsker. Så til mennene med dårlig drag på kvinner. De har ikke noe tilbud om sex og skulle noe sånt oppstå vil en gjerne at det skal fortsette og da blir det forhold av dette. For mennene med bra drag på kvinner vil sex være noe en kan ha i forhold eller utenfor forhold og en kan da lete etter ei som passer bedre på andre områder i stedet for å bli himmelfallen over at en dame vil ha sex med dem. Kjære vene, er du ikke klar over at det også finnes menn som kun er interessert i sex med ei de er i et kjærlighetsforhold med? Jeg har konstant høy sexlyst når jeg er i et godt parforhold, men har aldri hatt sex som single. Fordi jeg ikke har noe ønske om det. Sex uten sterke gjensidige følelser gir ingen mening for meg. Er da ikke noe poeng å ha tilgang på sex man ikke ønsker uansett. Handler ikke om damedrag dette, men om hvordan jeg er skrudd sammen seksuelt. Om dette gjør meg mer lik mange kvinner og mindre lik mange menn spiller ingen rolle for meg, jeg er bare meg, identifiserer meg som individ. Og mer sånn demiseksuell. Les deg opp om det. Anonymkode: efcd6...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet torsdag kl 22:06 #42 Del Skrevet torsdag kl 22:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjære vene, er du ikke klar over at det også finnes menn som kun er interessert i sex med ei de er i et kjærlighetsforhold med? Jeg har konstant høy sexlyst når jeg er i et godt parforhold, men har aldri hatt sex som single. Fordi jeg ikke har noe ønske om det. Sex uten sterke gjensidige følelser gir ingen mening for meg. Er da ikke noe poeng å ha tilgang på sex man ikke ønsker uansett. Handler ikke om damedrag dette, men om hvordan jeg er skrudd sammen seksuelt. Om dette gjør meg mer lik mange kvinner og mindre lik mange menn spiller ingen rolle for meg, jeg er bare meg, identifiserer meg som individ. Og mer sånn demiseksuell. Les deg opp om det. Anonymkode: efcd6...340 Og da må ikke kvinnen finne deg seksuelt attraktiv bare du er forelsket nok? Du er nok antagelig av de med bra damedrag og kan vurdere andre aspekter enn om de vil ligge med deg. Ikke noe galt i det altså og en bedre måte å bruke det på enn å ligge rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:13 #43 Del Skrevet torsdag kl 22:13 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menn trenger sex hver måned. Sex er essensielt for psykisk velvære. Menn har det ikke bra uten regelmessig sex. Sex er likevel ikke alt i et forhold. Men en mann blir aldri lykkelig uten regelmessig sex. Anonymkode: 95871...031 JEG SOM KVINNE, trenger god sex hver måned. Får jeg det? Nei. Men jeg er ikke utro eller slem mot andre av den grunn. Anonymkode: 5ea4c...75c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:03 #44 Del Skrevet fredag kl 02:03 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Husk at dette er KG, 98% her får ikke til forhold, det er derfor de henger her. Å ta meninger og råd herfra seriøst, blir som å gå til Ingvild Kjerkol for å få råd om eksamensoppgaven. Anonymkode: 0cec4...3aa Jeg har faktisk lært flere ting her inne på KG. Men jeg er enig i at det er mye tøv her inne. Anonymkode: 200f6...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet fredag kl 06:31 #45 Del Skrevet fredag kl 06:31 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er helt enig. Trenden nå er at sex er det første man skal teste, helst på første date, og fungerer ikke sexen da, blir det ofte ikke en date nummer to. Dette er enkelt å forklare. Vi mangler språk og forhandlingsrom på sex, i motsetning til stort sett alle andre typiske krav. Sex er det området som oftest ender opp som "What you see is what You get". Poenget med sex på første date, handler om at de som leter etter sexdrift, ikke sexlyst. Fordi sexlyst er avhengig av ekstern påvirkning. Drift kommer fra personen selv, og er mye mindre påvirket av situasjonen rundt, utenom feromoner. Menn har blitt fortalt at kvinners sex er anderledes enn deres, så nå aktivt leter de etter enhjørningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:52 #46 Del Skrevet fredag kl 08:52 Sex er svært viktig i et forhold. Jeg har ikke sex som singel, men i et forhold betyr det mye. Selvsagt er kvinner mer enn bare sex. Jeg har jo kvinner i livet mitt også nå som jeg er singel, og setter stor pris på dem. Mesteparten av tida i forhold benyttes jo også til helt andre ting, så sex er bare én av flere viktige ingredienser for et vellykka forhold. Anonymkode: 04bf0...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16 timer siden #47 Del Skrevet 16 timer siden Et godt sexliv var vesentlig for meg og høyt blant mine krav, etter å ha erfaring med hvor vanskelig et forhold blir når dette ikke er bra. Var da totalt uaktuelt for meg å inngå et nytt forhold der sex kunne strande oss som par totalt sett. De andre kravene du nevner er jo mye selvfølgelige. Ha det bra sammen- krav. Blir litt som når menn mener de bør få dame fordi de er snille. Å være snill er så selvfølgelig at det aldri havnet på min kravliste. Selvfølgelig vil man ikke ha en slem partner, eller en man ikke er tiltrukket til, eller som ikke egner seg som livspartner, samtalepartner eller far. Jeg mener folk bør prioritere seksuelle match. Annet gir fort problemer som sprer seg til de deler av relasjonen som du vektlegger også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #48 Del Skrevet 14 timer siden Trolltunge skrev (1 time siden): Et godt sexliv var vesentlig for meg og høyt blant mine krav, etter å ha erfaring med hvor vanskelig et forhold blir når dette ikke er bra. Var da totalt uaktuelt for meg å inngå et nytt forhold der sex kunne strande oss som par totalt sett. De andre kravene du nevner er jo mye selvfølgelige. Ha det bra sammen- krav. Blir litt som når menn mener de bør få dame fordi de er snille. Å være snill er så selvfølgelig at det aldri havnet på min kravliste. Selvfølgelig vil man ikke ha en slem partner, eller en man ikke er tiltrukket til, eller som ikke egner seg som livspartner, samtalepartner eller far. Jeg mener folk bør prioritere seksuelle match. Annet gir fort problemer som sprer seg til de deler av relasjonen som du vektlegger også. Igjen så handler det hele utelukkende om individuelle behov og at vi alle er så forskjellige. For meg er så er ikke den seksuelle komponenten så viktig. God sex er mer som en liten bonus. Et overskuddsfenomen mer en noe annet. Jeg har aldri erfart at sex har hatt noen stor påvirkning på forholdene jeg har vær i. Hverken i negativ eller positiv forstand. De forholdene jeg har vært i som har vært supre, var supre helt uavhengig av sexen. De var like supre selv om deg kunne gå svært lang tid uten sex. De jeg har hatt ikke så supre forhold med, var ikke så supre også helt uavhengig av sexen. For noen så har rett og slett sex ikke så stor påvirkning eller spiller ikke en vesentlig rolle i hverken forholdet eller for individuell opplevelse av å være i et godt forhold. Man liker god sex, har det gjerne når man orker/vil uten at sex har noen større plass en som så. Men fordi som trenger jevnlig sex i et forhold for å oppleve tilknytning, trenger sex for å føle seg elsket osv, så skjønner jeg jo at sex tar veldig stor plass i livet. Anonymkode: bc505...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #49 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men fordi som trenger jevnlig sex i et forhold for å oppleve tilknytning, trenger sex for å føle seg elsket osv, så skjønner jeg jo at sex tar veldig stor plass i livet. Anonymkode: bc505...7d2 For de som trenger samtaler, kos, støtte i hverdagen for å oppleve tilknytning, for å føle seg elsket så skjønner jeg jo at dette tar en veldig stor plass i livet. Forklaring til setningen over: Folk trenger forskjellige ting for å ha en god relasjon. Der hvor det er vanskelig ( ?) for deg å forstå at noen ønsker en partner som tenner på dem og vil ha dem, så er det kanskje lettere å forstå hvis du tenker på noe som er viktig for deg. Anonymkode: f6b73...239 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #50 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 12.58): Jeg tror dette er kjernen. Har man draget på damene, så kan man få en kvinne som er mer enn sex. Har man ikke draget, så blir sex det viktigste. Dermed må kvinnene se på sin egen mann for å finne ut hva de selv er der for. Anonymkode: 7d195...678 Tenker han at hun ikke er mer enn sex er han psyko. Hun er en person, hva er det som går av dere? Mannen som tenker som dette er den som må se på seg, for en patetisk hjerne. Du er selvforskyldt en dårlig person å tilbringe tiden sin med. Anonymkode: d4af9...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #51 Del Skrevet 8 timer siden Ingen er bare sex. Men en del har manglende evne til å se andre, og hva som forårsaker en så underutviklet sosial fungering vet jeg ikke. Kan være omsorgssvikt og det er jo trist. Kan kanskje være medfødt skade på hjernen også. Anonymkode: d4af9...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #52 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 10.03): Etter å ha lest litt i tråden om hvorvidt kvinner må spre beina for å unngå samlivsbrudd, stiller jeg spørsmål ved hva menn egentlig synes er viktig i et forhold. Er dette annerledes enn for kvinner? Da jeg var på jakt etter en livsvarig partner, hadde jeg følgende «kravsliste»: Han må være snill og vise respekt og omsorg for meg og andre. Han må få meg til å føle meg bra, og ha et utseende (og hygiene) som gjør meg tiltrukket. Han må gjøre meg «svimmel» når vi kysser, og gjerne være glad i nærhet. Han må være en bra fremtidig far til mine barn. Han må fremstå som en redelig og fornuftig fyr med evne og vilje til å skape gode sosiale og økonomiske rammer for våre barns oppvekst. Han må være min beste venn og samtalepartner. Vi må dele livssyn, og til en viss grad interesser. Han må være villig til å dra alle lass sammen med meg. Vi skal være et team. Han må velge å elske meg hver dag, slik jeg også gjør det for ham. Hvis vi i tillegg hadde det perfekte sexliv, ville det vært en fin ting, men jeg ville ikke fraveket noen av kravene ovenfor i bytte med det for meg perfekte sexliv. Følgelig ville heller ikke sexlivet vært avgjørende for om jeg skulle bli i forholdet. Jeg synes det er et latterlig overfokus på sex når det gjelder forhold og samliv. Det er ikke sånn at livet og forholdet er ødelagt om man må leve uten en periode. Det er mange andre ting som er mye viktigere i et livsvarig forhold! Anonymkode: aa6e5...86c Du har høye krav til å føle deg elsket hver dag og at det skal krible i magen. Tror du ikke at det hadde gjort noe med forholdet om mannen ikke hadde lyst på deg? Det handler også om følelser som ikke blir gjengjeldt. Anonymkode: ae8b1...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #53 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): For de som trenger samtaler, kos, støtte i hverdagen for å oppleve tilknytning, for å føle seg elsket så skjønner jeg jo at dette tar en veldig stor plass i livet. Forklaring til setningen over: Folk trenger forskjellige ting for å ha en god relasjon. Der hvor det er vanskelig ( ?) for deg å forstå at noen ønsker en partner som tenner på dem og vil ha dem, så er det kanskje lettere å forstå hvis du tenker på noe som er viktig for deg. Anonymkode: f6b73...239 Vanskelig? Som jeg akkurat skrev. «Det handler utelukkende om ulike behov og at alle er forskjellige» Akkurat det samme du skrev. Noen trenger sex for å føle tilknytning og for få føle seg elsket. Noen gjør deg ikke. Som sagt flere ganger. Alle er forskjellige. Anonymkode: bc505...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #54 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 15.57): Hvorfor er det så mange som er utro da, selv om de har regelmessig sex med partner? Anonymkode: 7d895...8ae Spenninga. Anonymkode: 2b03c...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 7 timer siden #55 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 10.03): Etter å ha lest litt i tråden om hvorvidt kvinner må spre beina for å unngå samlivsbrudd, stiller jeg spørsmål ved hva menn egentlig synes er viktig i et forhold. Er dette annerledes enn for kvinner? Da jeg var på jakt etter en livsvarig partner, hadde jeg følgende «kravsliste»: Han må være snill og vise respekt og omsorg for meg og andre. Han må få meg til å føle meg bra, og ha et utseende (og hygiene) som gjør meg tiltrukket. Han må gjøre meg «svimmel» når vi kysser, og gjerne være glad i nærhet. Han må være en bra fremtidig far til mine barn. Han må fremstå som en redelig og fornuftig fyr med evne og vilje til å skape gode sosiale og økonomiske rammer for våre barns oppvekst. Han må være min beste venn og samtalepartner. Vi må dele livssyn, og til en viss grad interesser. Han må være villig til å dra alle lass sammen med meg. Vi skal være et team. Han må velge å elske meg hver dag, slik jeg også gjør det for ham. Hvis vi i tillegg hadde det perfekte sexliv, ville det vært en fin ting, men jeg ville ikke fraveket noen av kravene ovenfor i bytte med det for meg perfekte sexliv. Følgelig ville heller ikke sexlivet vært avgjørende for om jeg skulle bli i forholdet. Jeg synes det er et latterlig overfokus på sex når det gjelder forhold og samliv. Det er ikke sånn at livet og forholdet er ødelagt om man må leve uten en periode. Det er mange andre ting som er mye viktigere i et livsvarig forhold! Anonymkode: aa6e5...86c For en mann så kan du kopiere din egen liste bare husk å sette sex øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #56 Del Skrevet 7 timer siden Er kvinner mer enn sex? Det enkle og korte svaret er Nei. Det kompliserte og lange svaret er Ja. Med fast følge over tid så blir det så komplisert, en elskerinne blir det enkelt og ukomplisert. Anbefaler en komplisert og en enkel parallelt. Anonymkode: c4986...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 7 timer siden #57 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 13.46): Hm jeg mistet mannen min da jeg ikke hadde lyst på sex første halvåret etter at barnet var født. Så det er kanskje sånn at enkelte menn snur seg utenfor forholdet dersom kona av hormonelle eller andre årsaker ikke vil ha sex. Han fant en annen som ville ha sex og da var han ferdig med forholdet - jeg betydde nok ingenting utover sex... så det er vel noe i det. Til de mennene som ikke vil ha familie (barn)- Kanskje det hadde vært lettere om dere slapp å ha økonomisk ansvar for barna deres? Eller ansvar for dem i det hele tatt? For en kvinne som har passert 30 er ofte fokuset å skaffe familie.. Forstår dere ikke at dette er en del av kjærligheten for mange kvinner? De kan ikke se for seg et liv som barnløs - De fleste ønsker jo en familie - Kanskje menn kunne fått belønning for å sette 2-3 barn til verden og i tillegg sluppet sosialt og økonomisk ansvar for barneoppdragelse og materiell standard for barnet? Fra kvinner side: Menn som ikke vil ha barn blir kjapt valgt bort. Mange kvinner ønsker seg både en partner å elske og muligheten til å danne en familie...Ironien er fra menns side at de kvinner som er åpne om at de ønsker barn blir valgt bort til fordel for de kvinnene som ikke ønsker barn eller ikke er åpne om det... Menn tenker med PENGEBOKA og med TISSEN. Og det er i grunnen alltid kun 1 som har prioritet (mannen selv). Prioriteringslista for en mann ser nok slik ut: seg selv penger sex penger seg selv penger penger sex sex seg selv Kanskje nede på 42 plass har man kjæresten eller ungen... Anonymkode: 8efaa...872 Kvinner er også flinke til å finne elendige menn, som han du prater om her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 7 timer siden #58 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er kvinner mer enn sex? Det enkle og korte svaret er Nei. Det kompliserte og lange svaret er Ja. Med fast følge over tid så blir det så komplisert, en elskerinne blir det enkelt og ukomplisert. Anbefaler en komplisert og en enkel parallelt. Anonymkode: c4986...b84 Det er slitsomt å ligge tett inntil ei du IKKE elsker ETTER at du har kommet. Alle som enkelt kan byttes ut, vil aldri kunne gi det samme som ei du elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #59 Del Skrevet 7 timer siden Gratis skrev (14 minutter siden): Det er slitsomt å ligge tett inntil ei du IKKE elsker ETTER at du har kommet. Alle som enkelt kan byttes ut, vil aldri kunne gi det samme som ei du elsker. Derfor man alltid skal ha en elskerinne. Anonymkode: c4986...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #60 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er kvinner mer enn sex? Det enkle og korte svaret er Nei. Det kompliserte og lange svaret er Ja. Med fast følge over tid så blir det så komplisert, en elskerinne blir det enkelt og ukomplisert. Anbefaler en komplisert og en enkel parallelt. Anonymkode: c4986...b84 Kort og enkelt som i å utelukke alle observasjoner ved et liv foruten sex? Det er du som har relasjonsproblemer. Våre liv har ingenting med det å gjøre. At din hjerne ikke ser mer, er ikke svaret angående oss, men deg. Du avslutter med å bekrefte min teori, fint. Anonymkode: d4af9...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå