Katten.2.0 Skrevet 15. mai #21 Skrevet 15. mai Sex er ikke bare piv, så kan ha mye annen type seksualitet under mensen. Alt kommer an på lysten vår.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #22 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Han bryr seg ikke. Men jeg bryr meg. Jeg klarer stort seg ikke å ha sex under mensen. Jeg føler meg ikke deilig for å si det slik. Vondt i magen. Løs mage. Nei. Men jeg har hatt sex under mensen. Men da har jeg vært drit kåt. Anonymkode: cfea1...20d Vi er da mange damer som har hatt sex under mens....Noen av oss liker det, de fleste av oss misliker det 🫣 Anonymkode: 19aae...b84
Snok1 Skrevet 15. mai #23 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): ...Hun blir alltid veldig våt , uansett mens eller ellers. Jeg (og hun ) er veldig kåt uansett . Til informasjon er hun 43, jeg er 46. (Hun bruker faktisk bind/bleie for å redusere mengden væske i senga)....🤪 Anonymkode: 19aae...b84 Fint for dere, helt oppriktig. Men dere er ett par. Hva med de andre?
AnonymBruker Skrevet 15. mai #24 Skrevet 15. mai ...Har ingenting imot å ha sex med Damen hvis hun hun har mensen.Det er det mest naturlige i hele verden 😃 Anonymkode: 19aae...b84
AnonymBruker Skrevet 15. mai #25 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ...Har ingenting imot å ha sex med Damen hvis hun hun har mensen.Det er det mest naturlige i hele verden 😃 Anonymkode: 19aae...b84 Så godt å lese. Det er det mange menn som har aversjon mot. Selv den minste antydning til det... Det er ikke gøy å føle seg ekkel som dame, og det er ikke alltid like lett å beregne når mensen slutter... Anonymkode: 73616...ce6
StanTheMan Skrevet 15. mai #27 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjempebra kommentar 😃 Anonymkode: 19aae...b84 🙂
AnonymBruker Skrevet 15. mai #29 Skrevet 15. mai StanTheMan skrev (2 minutter siden): Noen som bruker Always eller Libresse ? Bruker tøybind. Anonymkode: 73616...ce6
AnonymBruker Skrevet 15. mai #30 Skrevet 15. mai Mannen min bryr seg ikke og vi har sex under mens. Anonymkode: 6c3f7...a22
AnonymBruker Skrevet 15. mai #31 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bruker tøybind. Anonymkode: 73616...ce6 Tøybind?...Som i gamle dager? Anonymkode: 19aae...b84
AnonymBruker Skrevet 15. mai #32 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tøybind?...Som i gamle dager? Anonymkode: 19aae...b84 I nyere utgave. Anonymkode: 73616...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #33 Skrevet 15. mai Har berre ein kladd i senga. Type tisselaken. Har som regel ikkje sex på dag 1 da. Anonymkode: 05cf4...41c
StanTheMan Skrevet 15. mai #34 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I nyere utgave. Anonymkode: 73616...ce6 Akkurat 😃
AnonymBruker Skrevet 15. mai #35 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har berre ein kladd i senga. Type tisselaken. Har som regel ikkje sex på dag 1 da. Anonymkode: 05cf4...41c Tisselaken ? Anonymkode: 19aae...b84
AnonymBruker Skrevet 15. mai #36 Skrevet 15. mai Smak og behag... Personlig takler jeg det ikke, men samtidig kjenner jeg de som går ned på dama mens hun har mensen Anonymkode: a94e8...a9a
ben47 Skrevet 15. mai #37 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Helt ærlig? Anonymkode: a63d3...c08 Nei.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #38 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): ...Har ingenting imot å ha sex med Damen hvis hun hun har mensen.Det er det mest naturlige i hele verden 😃 Anonymkode: 19aae...b84 Naturlig å stikke penis i et blødende hull kan diskuteres Anonymkode: a94e8...a9a
AnonymBruker Skrevet 15. mai #39 Skrevet 15. mai Har en eks som syntes det var riktig så stas 😅 Men jeg har alltid hatt veldig ukomplisert menstrasjon. 2-3 dager og lite blødninger. Alle andre jeg har vært sammen har helst stått over. Men Anonymkode: 99be1...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå