AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:12 #1 Del Skrevet torsdag kl 06:12 Jeg drikker kun denne. Jeg unngår alt av kunstig søtningsstoff og de som har mye sukker i seg. Tine tilbyr bare denne og som regel finner jeg den ikke. Var sånn i fjor og nå ser det søren meg ut at det blir sånn i år. Anonymkode: bd9ae...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:15 #2 Del Skrevet torsdag kl 06:15 Etterspør den i butikkene du bruker. Anonymkode: 0b624...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:17 #3 Del Skrevet torsdag kl 06:17 Lag selv? Anonymkode: 3c4aa...8bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:17 #4 Del Skrevet torsdag kl 06:17 Du kan etterspørre den, og kjøpe et helt brett av gangen (eller mer) om ikke butikken kan ta den i sitt faste sortiment. Anonymkode: 59ab0...ab6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:18 #5 Del Skrevet torsdag kl 06:18 Digg, enkelt og billig å lage iskaffe selv. Kjøp noen fine kopper så du kan ha det med på farten. Anonymkode: f710f...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:19 #6 Del Skrevet torsdag kl 06:19 Den har jeg sett flere steder. Sist i går på Kiwi Anonymkode: bfc7b...917 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:20 #7 Del Skrevet torsdag kl 06:20 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan etterspørre den, og kjøpe et helt brett av gangen (eller mer) om ikke butikken kan ta den i sitt faste sortiment. Anonymkode: 59ab0...ab6 Dette. Dessuten er det viktig å faktisk etterspørre slik at butikkene er klar over det - mange dropper denne biten, de bare kikker i hyllene og finner ikke det de håpet på, men sier ikke noe til noen. Da aner ikke butikkene at det er etterspørsel. Anonymkode: ee654...687 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:22 #8 Del Skrevet torsdag kl 06:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den har jeg sett flere steder. Sist i går på Kiwi Anonymkode: bfc7b...917 Heldig du. Jeg ser etter de på både Meny, Kiwi og Rema. Er iallfall ett par måneder siden jeg fant det siste. Da hos Meny. Anonymkode: bd9ae...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:22 #9 Del Skrevet torsdag kl 06:22 Beklager avsporingen, men med espresso macchiato er dette i disse dager Anonymkode: 23119...b3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:23 #10 Del Skrevet torsdag kl 06:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette. Dessuten er det viktig å faktisk etterspørre slik at butikkene er klar over det - mange dropper denne biten, de bare kikker i hyllene og finner ikke det de håpet på, men sier ikke noe til noen. Da aner ikke butikkene at det er etterspørsel. Anonymkode: ee654...687 Takk. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Anonymkode: bd9ae...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet torsdag kl 06:24 #11 Del Skrevet torsdag kl 06:24 Lag selv heller. Hjelper lite at du unngår kunstig fløte mens du heller i deg polydekstrose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:42 #12 Del Skrevet torsdag kl 06:42 Hva med denne? Starbucks® Caffè Latte No Added Sugar Jeg liker den godt Den har litt søtningsstoff i seg, men ikke mye Anonymkode: bfc7b...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:51 #13 Del Skrevet torsdag kl 06:51 Jeg lager selv. Eller bestiller akkurat det jeg vil ha på kaffebar. Sort kaffe, med isbiter, mulig litt havremelk. Kaffen kan du ha klar i kjøleskapet. Anonymkode: 089da...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:52 #14 Del Skrevet torsdag kl 06:52 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva med denne? Starbucks® Caffè Latte No Added Sugar Jeg liker den godt Den har litt søtningsstoff i seg, men ikke mye Anonymkode: bfc7b...917 Men ts vil ha uten kunstig søtning. Anonymkode: 59ab0...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:07 #15 Del Skrevet torsdag kl 07:07 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva med denne? Starbucks® Caffè Latte No Added Sugar Jeg liker den godt Den har litt søtningsstoff i seg, men ikke mye Anonymkode: bfc7b...917 Jeg står over alt av det meste av kunstig søtningstoffer. I tillegg er vel Starbucks amerikansk og da forventer jeg at det er rimelig søtt. Anonymkode: bd9ae...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:23 #16 Del Skrevet torsdag kl 12:23 Røros sin er bedre. https://rorosmeieriet.no/produkter/okologisk-fersk-iskaffe-med-mjolk/ Anonymkode: bb5af...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:19 #17 Del Skrevet i går, 03:19 AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 14.23): Røros sin er bedre. https://rorosmeieriet.no/produkter/okologisk-fersk-iskaffe-med-mjolk/ Anonymkode: bb5af...5cc Lite kaffesmak og koffein sammenlignet med den ts vil ha. Røros er melk med et hint av kaffe. Anonymkode: 1b32c...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:25 #18 Del Skrevet i går, 03:25 Ja, jeg har selv gitt opp å kjøpe iskaffe fra Tine. Finner aldri uten sukker eller søtning. Liker ikke søt kaffe jeg. Unngår også laktosefri hvis jeg har valg, da laktosefri smaker mer søtt enn vanlig melk. Men, vi er vel ikke så mange som meg. Anonymkode: 2ed50...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet i går, 09:13 #19 Del Skrevet i går, 09:13 Synes Mocha iskaffeen er best jeg. Den er heldigvis en av de mest solgte og aldri vanskelig å få tak i. Hamstrer når den er på tilbud eller datovare. Putter den i frysern ca. 20 minutter før inntak rett fra kjøleskapet, så den er på grensen til å fryse. Noen som vet hva Gusto betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:25 #20 Del Skrevet i går, 09:25 AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 8.12): Jeg drikker kun denne. Jeg unngår alt av kunstig søtningsstoff og de som har mye sukker i seg. Tine tilbyr bare denne og som regel finner jeg den ikke. Var sånn i fjor og nå ser det søren meg ut at det blir sånn i år. Anonymkode: bd9ae...21a Det er feil. Den originale har ikke kunstig søtningsstoff. Anonymkode: c2d0f...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå