Gå til innhold

Iskaffe uten kunstig søtning er håpløs å få tak i

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drikker kun denne. Jeg unngår alt av kunstig søtningsstoff og de som har mye sukker i seg. Tine tilbyr bare denne og som regel finner jeg den ikke. Var sånn i fjor og nå ser det søren meg ut at det blir sånn i år. 

Anonymkode: bd9ae...21a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan etterspørre den, og kjøpe et helt brett av gangen (eller mer) om ikke butikken kan ta den i sitt faste sortiment. 

Anonymkode: 59ab0...ab6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg, enkelt og billig å lage iskaffe selv. Kjøp noen fine kopper så du kan ha det med på farten.

Anonymkode: f710f...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan etterspørre den, og kjøpe et helt brett av gangen (eller mer) om ikke butikken kan ta den i sitt faste sortiment. 

Anonymkode: 59ab0...ab6

Dette. Dessuten er det viktig å faktisk etterspørre slik at butikkene er klar over det - mange dropper denne biten, de bare kikker i hyllene og finner ikke det de håpet på, men sier ikke noe til noen. Da aner ikke butikkene at det er etterspørsel.

Anonymkode: ee654...687

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den har jeg sett flere steder. Sist i går på Kiwi

Anonymkode: bfc7b...917

Heldig du. Jeg ser etter de på både Meny, Kiwi og Rema. Er iallfall ett par måneder siden jeg fant det siste. Da hos Meny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager avsporingen, men med espresso macchiato er dette i disse dager :D 

Anonymkode: 23119...b3f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette. Dessuten er det viktig å faktisk etterspørre slik at butikkene er klar over det - mange dropper denne biten, de bare kikker i hyllene og finner ikke det de håpet på, men sier ikke noe til noen. Da aner ikke butikkene at det er etterspørsel.

Anonymkode: ee654...687

Takk. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager selv. Eller bestiller akkurat det jeg vil ha på kaffebar. Sort kaffe, med isbiter, mulig litt havremelk. 

Kaffen kan du ha klar i kjøleskapet. 

Anonymkode: 089da...24e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva med denne? Starbucks® Caffè Latte No Added Sugar

Jeg liker den godt :) Den har litt søtningsstoff i seg, men ikke mye

Anonymkode: bfc7b...917

Jeg står over alt av det meste av kunstig søtningstoffer. I tillegg er vel Starbucks amerikansk og da forventer jeg at det er rimelig søtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, jeg har selv gitt opp å kjøpe iskaffe fra Tine. Finner aldri uten sukker eller søtning. Liker ikke søt kaffe jeg. Unngår også laktosefri hvis jeg har valg, da laktosefri smaker mer søtt enn vanlig melk. Men, vi er vel ikke så mange som meg. 

Anonymkode: 2ed50...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Mocha iskaffeen er best jeg. Den er heldigvis en av de mest solgte og aldri vanskelig å få tak i. Hamstrer når den er på tilbud eller datovare. Putter den i frysern ca. 20 minutter før inntak rett fra kjøleskapet, så den er på grensen til å fryse. 

Noen som vet hva Gusto betyr?

Iskaffe Mocha - Tine sa - 330 ml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 8.12):

Jeg drikker kun denne. Jeg unngår alt av kunstig søtningsstoff og de som har mye sukker i seg. Tine tilbyr bare denne og som regel finner jeg den ikke. Var sånn i fjor og nå ser det søren meg ut at det blir sånn i år. 

Det er feil. Den originale har ikke kunstig søtningsstoff.

Anonymkode: c2d0f...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...