Gå til innhold

Er det noen apotek kjeder som IKKE fikk nytt datasystem i janaur? Trenger medisin min men apotekeg kan ikke bytte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg går på anti depressivaen fluoxetine. Legen lagde resept på en tabelett type som det viste seg og være leveranseproblemer på, men før nyttår kunne apotekene bare gi ut en annen fluoxetine. Men det går ikke nå grunnet nytt datasystem som kom i janaur sa vitus apotek .

nå er jeg helt tom og stressa. Er det noen kjeder dere vet om som IKKE fikk nytt system i janaur? 

Anonymkode: 3d2a2...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei dere. Jeg går på anti depressivaen fluoxetine. Legen lagde resept på en tabelett type som det viste seg og være leveranseproblemer på, men før nyttår kunne apotekene bare gi ut en annen fluoxetine. Men det går ikke nå grunnet nytt datasystem som kom i janaur sa vitus apotek .

nå er jeg helt tom og stressa. Er det noen kjeder dere vet om som IKKE fikk nytt system i janaur? 

Anonymkode: 3d2a2...b3c

Herregud ring legen din og få oppdatert resepten da?

Anonymkode: 711bb...2b8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vitus er jo en kjede, boots en annen, apotek 1 en tredje - ikke sikkert alle har samme system..

Anonymkode: cb5a6...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

vitus er jo en kjede, boots en annen, apotek 1 en tredje - ikke sikkert alle har samme system..

Anonymkode: cb5a6...ac3

De fleste har byttet system.

Uansett bare å ta kontakt med legen ts, det er ikke noe problem.

Anonymkode: d314d...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...