AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Jeg skal forhåpentligvis fjerne litt av de tunge øyelokkene snart. Men det er skummelt! Har du erfaring å dele? Hvordan var formen den dagen, dagene etterpå, hvor lenge måtte du være forsiktig? Anonymkode: 9c5f5...980
monican94 Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai kollega har gjort det, mye vondt lenge og så "jæ lig" ut lenge, må unngå som i mange uker pga arr. syns hent ærlig heller ikke hun ser no bedre ut nå, men nå er jeg veldig lite for kosmetiske inngrep
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Jeg har gjort det. Det gikk veldig greit. Litt ekkelt de første dagene. Tror ikke jeg hadde noe smerter etter operasjon. Jeg kunne gjort det igjen også., Anonymkode: 97bfd...b3d
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skal forhåpentligvis fjerne litt av de tunge øyelokkene snart. Men det er skummelt! Har du erfaring å dele? Hvordan var formen den dagen, dagene etterpå, hvor lenge måtte du være forsiktig? Anonymkode: 9c5f5...980 Kan jeg spørre om du fikk det igjennom hos fastlege ?. Vurderer det samme å lurer på veien å gå?. Anonymkode: 92248...289
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skal forhåpentligvis fjerne litt av de tunge øyelokkene snart. Men det er skummelt! Har du erfaring å dele? Hvordan var formen den dagen, dagene etterpå, hvor lenge måtte du være forsiktig? Anonymkode: 9c5f5...980 Jeg har gjort det, på forhånd kjøp deg 2 - kjølemasker og bruk de hele tiden på skift når du er våken, det hindret mye hevelse og ubehag hos meg, ikke bøy deg rett ned i bakken for fort, kjennes som stingene skal poppe ut, og teip sårene og ligg unna sol. Anonymkode: f7904...566
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan jeg spørre om du fikk det igjennom hos fastlege ?. Vurderer det samme å lurer på veien å gå?. Anonymkode: 92248...289 har du så mye heng at det hindrer syn ? Anonymkode: f5a85...768
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan jeg spørre om du fikk det igjennom hos fastlege ?. Vurderer det samme å lurer på veien å gå?. Anonymkode: 92248...289 Gå til fastlege og få henvisning til øyeavdelingen, de fikser det jeg har gjort det der og det ble nydelig. Følte meg som en ny person etterpå. Det er utmattelse med tunge øyelokk Anonymkode: f7904...566 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): har du så mye heng at det hindrer syn ? Anonymkode: f5a85...768 Det er ikke eneste krav, jeg fikk det pga hodepine pga overbruk av musklene til å holde øyenen helt åpne. Anonymkode: f7904...566
senior Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai Jeg har gjort det. Det var helt uproblematisk. Ingen smerter og ikke noe behov for smertestillende. Jeg kan heller ikke se noe arr etter inngrpet. Og nå kan jeg se uten å myse pga. tunge øyelokk. Jeg fikk det gratis etter hevisning fra fastlegen. Det hele var så enkelt at jeg ikke forstår den stive prisen når du må betale selv. Men nå er problemet at pannehuden siger ned så øybrynene snart blir til øyelokk. Mulig jeg også må ha et øyebrynsløft etter hvert. Vi sliter mye med tyngdekraften i min alder. Jeg vet ikke om jeg får det på Helsenorge. Privat koster det uforskammet mye. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå