AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Jeg og flere andre har blitt kastet ut av to chatter pga inaktivitet. Den ene gruppa er for organisering av en aktivitet, den andre er for fester for de som er med på aktiviteten. Vi er fra litt over 40 og ca ti år opp. Aktiviteten kræsjer med arbeidstiden min. Hvordan ville dere forholdt dere til denne gjengen fremover mtp videre vennskap, treffes osv? Som før, ingenting endres? Har ikke mye kontakt med dem uansett utenom én, men likevel. Anonymkode: 9eb90...9a2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Da er det kanskje én litt sær person som har kastet dere ut? Isåfall ville jeg forholdt meg vanlig til alle folkene. Det var ikke hyggelig å kaste dere ut, men du kan velge å være den større personen her. Anonymkode: 17c62...0c1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Ser ikke helt problemet her. Du deltar jo ikke på aktiviteten? Er det noen grunn til at du skal være med i en planleggingsgruppe..? Anonymkode: 55997...b62 3
Sirah Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser ikke helt problemet her. Du deltar jo ikke på aktiviteten? Er det noen grunn til at du skal være med i en planleggingsgruppe..? Anonymkode: 55997...b62 Enig. Om du likevel ikke kan være med, så har du vel ikke noe i denne gruppen å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): eg og flere andre har blitt kastet ut av to chatter pga inaktivitet. Når dere ikke er aktive i gruppene så har dere jo ikke behov for å være der Anonymkode: a92c3...1cc
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når dere ikke er aktive i gruppene så har dere jo ikke behov for å være der Anonymkode: a92c3...1cc Eneste ulempen med å ha oss i organiseringschatten er at vi plutselig kunne blitt "for mange", hvis det er noen nye/gjester som skal være med og plutselig er det noen av oss gamle travere som overrasker og plutselig vil være med. Jeg ville vegret meg for å kaste ut medlemmer. Vi har kjent hverandre i årevis. Personen som "administrerer" organiseringschatten skrev en begrunnelse, det gjorde ikke den som kastet ut fra festchatten kort tid etterpå. Har egentlig hatt et ålreit forhold til disse, også i nyere tid. Vi er venner på Facebook og de liker og kommenterer. Anonymkode: 9eb90...9a2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eneste ulempen med å ha oss i organiseringschatten er at vi plutselig kunne blitt "for mange", hvis det er noen nye/gjester som skal være med og plutselig er det noen av oss gamle travere som overrasker og plutselig vil være med. Jeg ville vegret meg for å kaste ut medlemmer. Vi har kjent hverandre i årevis. Personen som "administrerer" organiseringschatten skrev en begrunnelse, det gjorde ikke den som kastet ut fra festchatten kort tid etterpå. Har egentlig hatt et ålreit forhold til disse, også i nyere tid. Vi er venner på Facebook og de liker og kommenterer. Anonymkode: 9eb90...9a2 Men hvis dere ikke blir med på aktiviteten, hvorfor trenger dere være med i chatten? Enig i at det er en uting å fjerne dere, men ville ikke brukt noen kalorier på det. Anonymkode: c6475...0fa
AnonymBruker Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Hvis dere ikke bidrar så er det jo ingen grunn for at dere skal være i chatten. Anonymkode: 56b6e...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå