Gjest Henrik Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Hei. TVn min kortsluttet for noen dager siden, så nå er jeg på utkikk etter å få kjøpt meg en brukt TV over nett et sted. Vet noen her inne om steder på nett hvor jeg kan handle bruktvarer? De eneste stedene jeg vet om er finn.no, iTorg.no og QXL. Kan noen hjelpe en TV-løs student i trøndelagen?
Gjest Henrik Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Takk. Skal sjekke de plassene. Bare kom med flere mens jeg sjekker.
lillesky Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 Husk på at du ikke må betale store summer på forskudd!
Gjest Henrik Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Fant en kjempemessig TV for en billig penge på zett.no, men den var dessverre nettopp blitt solgt. Noen andre forslag?
Gjest Henrik Skrevet 15. mars 2006 #8 Skrevet 15. mars 2006 Mye bra på kelkoo.no, men prisene er dessverre utenfor min rekkevidde.
Knurr Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 finnbrukt.no gooba.no bruktsjappa.com klikkher.no Eller oversikten her: http://www.startsiden.no/nettbutikker/rubrikkannonser/ Hvis det ikke funker: loppemarked.info Hva er prisgrensa di? Kikk litt rundt på de store elektrokjedene, det hender de har TV'er rett rundt tusenlappen. *er på tv-jakt selv* Lykke til!
Gjest Henrik Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 Det var ikke mye å hente på markedsplassene rundt om på nettet, gitt. Fant en del annonser som var interessante, men uheldig som jeg var hadde samtlige nettopp solgt TVn de annonserte. Tror jeg har sjekket det som er av markedsplasser nå. Men mulig det er et lys i tunnelen allikevel. Har fått vite av noen andre at enkelte forhandlere lar folk benytte seg av EL-returordningen deres. Skal jeg tro det som har blitt sagt så skal det være mulig å hente returnerte EL-artikler før forhandlerne sender det bort (på dynga?). Er jeg heldig finner jeg en TV som ingen vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå