AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Ville mange unngå oss helt hvis de kunne velge? Beholder de homofile venner bare av høflighet? (Hvis de ikke visste det i starten f.eks) Jeg skulle gjerne hatt flere heterofile kamerater (da blir det ikke "krøll" , og lurer på hva dem tenker om dette). Alle svar er lov! Anonymkode: 39c32...705 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Håper ting har endret seg, men jeg husker en gutt på skolen min som mistet vennegjengen når han kom ut av skapet. Det var ikke slik at de direkte kastet han ut. De faste han gradvis ut. Møttes i hemmelighet uten å invitere han, latet som de ikke så han når han så dem ute osv. Anonymkode: 14f3e...a4d 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Håper ting har endret seg, men jeg husker en gutt på skolen min som mistet vennegjengen når han kom ut av skapet. Det var ikke slik at de direkte kastet han ut. De faste han gradvis ut. Møttes i hemmelighet uten å invitere han, latet som de ikke så han når han så dem ute osv. Anonymkode: 14f3e...a4d Huffameg... hjerteskjærende 💜 Anonymkode: 39c32...705 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Håper ting har endret seg, men jeg husker en gutt på skolen min som mistet vennegjengen når han kom ut av skapet. Det var ikke slik at de direkte kastet han ut. De faste han gradvis ut. Møttes i hemmelighet uten å invitere han, latet som de ikke så han når han så dem ute osv. Anonymkode: 14f3e...a4d 😭😭😭😭😭 Anonymkode: f17df...c36
Eric_B Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Nei det høres helt fjernt ut å ha med legning i vurdering av vennskap. Muligens blant usikre yngre menn men ikke voksne med normale verdier. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Håper ting har endret seg, men jeg husker en gutt på skolen min som mistet vennegjengen når han kom ut av skapet. Det var ikke slik at de direkte kastet han ut. De faste han gradvis ut. Møttes i hemmelighet uten å invitere han, latet som de ikke så han når han så dem ute osv. Anonymkode: 14f3e...a4d Høres ut som det kunne vært min sønn, 2007 modell. Jeg har aldri forstått hva som skjedde med alle vennene han hadde. Og hvorfor han senere ikke ville gå på samme vgs som noen fra klassen. Hvorfor alle forsvant og han ble så alene. Anonymkode: d45ce...e97 6
Majer Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Selvfølgelig er homofile menn bedre å ha som romkamerater enn heterofile. Heterofile menn er bare konkurrenter. Hva skal jeg med det? Homofile menn har ofte venninner, og de prøver seg ikke på disse 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Har bare heterofile venner, ikke mistet noen. Men kom ut i voksen alder. Anonymkode: bfd1e...e14 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Jeg, en helt vanlig (og heterofil) mann i 30-årene, har absolutt ingen som helst følelser rundt venners legning. Helt irrelevant for meg om kompisene mine er heterofile eller homofile. I praksis har jeg bare én venn som er homofil, hvis man skal begrense seg til venner man jevnlig henger med, men det kunne ikke falt meg inn å tillegge legning vekt i noen retning i valg av venner. Jeg ble forøvrig venn med han homofile lenge etter at han kom ut av skapet, så ingen verdens ting med høflighet å gjøre. Anonymkode: 3d881...68d 5 1
Katten.2.0 Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Hvem mine venner er har ingenting med seksualiteten deres å gjøre. Har noen homofile venner som jeg ble venn med lenge etter de kom ut. 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #12 Skrevet 15. mai Det går fint an med vennskap så lenge det ikke er attraksjon innvolvert. Jeg hadde en lesbisk bekjent som jeg kuttet ut pga hun var interessert i meg som kvinne. Det ble for ubehagelig for meg å takle. Anonymkode: 2d7c8...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det går fint an med vennskap så lenge det ikke er attraksjon innvolvert. Jeg hadde en lesbisk bekjent som jeg kuttet ut pga hun var interessert i meg som kvinne. Det ble for ubehagelig for meg å takle. Anonymkode: 2d7c8...2fb Helt legitimt det hilsen skeiv Anonymkode: 39c32...705
AnonymBruker Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai Er mann og har ingenting imot homofile menn, men interessene sammenfaller typisk ikke, og jeg synes det heller ikke er spennende å sladre om søte gutter Anonymkode: a9df4...360 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #15 Skrevet 15. mai Jeg tror mange heterofile gutter/menn er ukomfortable med å være rundt homofile menn. At de liksom ikke har noe å snakke om, osv., og ikke vet hva de kan tulle med. Men alt det skyldes jo bare uvitenhet, da. Anonymkode: 29291...e97 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #16 Skrevet 15. mai Hva de gjør med kuken bryr jeg meg ingenting om, hvem han er som personv som betyr noe. Men har merket meg at jeg ofte ikke har så mye til felles med de, og da tenker jeg på de homofile som er godt over gjennomsnittet feminine, du vet de man vet at er homofile etter 2 sekunder. Men har en kompis som er litt sånn, så det er ikke at det ikke går, men erfaringsmessig så har jeg ofte mindre til felles med de, men det har da ikke noe med hvem de liker å ha sex med Anonymkode: 2c370...120 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #17 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva de gjør med kuken bryr jeg meg ingenting om, hvem han er som personv som betyr noe. Men har merket meg at jeg ofte ikke har så mye til felles med de, og da tenker jeg på de homofile som er godt over gjennomsnittet feminine, du vet de man vet at er homofile etter 2 sekunder. Men har en kompis som er litt sånn, så det er ikke at det ikke går, men erfaringsmessig så har jeg ofte mindre til felles med de, men det har da ikke noe med hvem de liker å ha sex med Anonymkode: 2c370...120 Bra innstilling! Og forståelig det med felles interesser osv. Anonymkode: 39c32...705 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #18 Skrevet 15. mai Så lenge det ikke er noen fjoller. Altfor feminine menn er bare rart. Anonymkode: 40c78...172 1
Laraa Skrevet 15. mai #19 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror mange heterofile gutter/menn er ukomfortable med å være rundt homofile menn. At de liksom ikke har noe å snakke om, osv., og ikke vet hva de kan tulle med. Men alt det skyldes jo bare uvitenhet, da. Anonymkode: 29291...e97 Homofile menn er jo ikke akkurat fra en annen planet. Broren min er homo og når vi snakker har vi omtrent no filter. Ikke liker han mote eller svindyr champagne heller. De ler jo av de samme tingene. Kanskje ikke uten grunn at kroninsk på leit Gayr på puben fra Pondus tegneserie har vunnet en eller annen ærespris blant skeive, mens de woke derimot synes det er horribelt og sjikane. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå