Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville mange unngå oss helt hvis de kunne velge?

Beholder de homofile venner bare av høflighet? (Hvis de ikke visste det i starten f.eks)

Jeg skulle gjerne hatt flere heterofile kamerater (da blir det ikke "krøll" , og lurer på hva dem tenker om dette).

Alle svar er lov!

Anonymkode: 39c32...705

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper ting har endret seg, men jeg husker en gutt på skolen min som mistet vennegjengen når han kom ut av skapet. Det var ikke slik at de direkte kastet han ut. De faste han gradvis ut. Møttes i hemmelighet uten å invitere han, latet som de ikke så han når han så dem ute osv. 

Anonymkode: 14f3e...a4d

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Håper ting har endret seg, men jeg husker en gutt på skolen min som mistet vennegjengen når han kom ut av skapet. Det var ikke slik at de direkte kastet han ut. De faste han gradvis ut. Møttes i hemmelighet uten å invitere han, latet som de ikke så han når han så dem ute osv. 

Huffameg... hjerteskjærende 💜

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

😭😭😭😭😭

Anonymkode: f17df...c36

Skrevet

Nei det høres helt fjernt ut å ha med legning i vurdering av vennskap.

Muligens blant usikre yngre menn men ikke voksne med normale verdier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Høres ut som det kunne vært min sønn, 2007 modell.  Jeg har aldri forstått hva som skjedde med alle vennene han hadde. Og hvorfor han senere ikke ville gå på samme vgs som noen fra klassen. Hvorfor alle forsvant og han ble så alene.

Anonymkode: d45ce...e97

• Hjerte 6
Skrevet

Selvfølgelig er homofile menn bedre å ha som romkamerater enn heterofile. Heterofile menn er bare konkurrenter. Hva skal jeg med det? Homofile menn har ofte venninner, og de prøver seg ikke på disse

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har bare heterofile venner, ikke mistet noen. Men kom ut i voksen alder.

Anonymkode: bfd1e...e14

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg, en helt vanlig (og heterofil) mann i 30-årene, har absolutt ingen som helst følelser rundt venners legning. Helt irrelevant for meg om kompisene mine er heterofile eller homofile. I praksis har jeg bare én venn som er homofil, hvis man skal begrense seg til venner man jevnlig henger med, men det kunne ikke falt meg inn å tillegge legning vekt i noen retning i valg av venner. Jeg ble forøvrig venn med han homofile lenge etter at han kom ut av skapet, så ingen verdens ting med høflighet å gjøre.

Anonymkode: 3d881...68d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvem mine venner er har ingenting med seksualiteten deres å gjøre. Har noen homofile venner som jeg ble venn med lenge etter de kom ut.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke min erfaring. 

Anonymkode: d8ec3...9bf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint an med vennskap så lenge det ikke er attraksjon innvolvert.  Jeg hadde en lesbisk bekjent som jeg kuttet ut pga hun var interessert i meg som kvinne. Det ble for ubehagelig for meg å takle.

Anonymkode: 2d7c8...2fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det går fint an med vennskap så lenge det ikke er attraksjon innvolvert.  Jeg hadde en lesbisk bekjent som jeg kuttet ut pga hun var interessert i meg som kvinne. Det ble for ubehagelig for meg å takle.

Anonymkode: 2d7c8...2fb

Helt legitimt det :) hilsen skeiv 

AnonymBruker
Skrevet

Er mann og har ingenting imot homofile menn, men interessene sammenfaller typisk ikke, og jeg synes det heller ikke er spennende å sladre om søte gutter 

Anonymkode: a9df4...360

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange heterofile gutter/menn er ukomfortable med å være rundt homofile menn. At de liksom ikke har noe å snakke om, osv., og ikke vet hva de kan tulle med. Men alt det skyldes jo bare uvitenhet, da. 

Anonymkode: 29291...e97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva de gjør med kuken bryr jeg meg ingenting om, hvem han er som personv som betyr noe. Men har merket meg at jeg ofte ikke har så mye til felles med de, og da tenker jeg på de homofile som er godt over gjennomsnittet feminine, du vet de man vet at er homofile etter 2 sekunder. Men har en kompis som er litt sånn, så det er ikke at det ikke går, men erfaringsmessig så har jeg ofte mindre til felles med de, men det har da ikke noe med hvem de liker å ha sex med 

Anonymkode: 2c370...120

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva de gjør med kuken bryr jeg meg ingenting om, hvem han er som personv som betyr noe. Men har merket meg at jeg ofte ikke har så mye til felles med de, og da tenker jeg på de homofile som er godt over gjennomsnittet feminine, du vet de man vet at er homofile etter 2 sekunder. Men har en kompis som er litt sånn, så det er ikke at det ikke går, men erfaringsmessig så har jeg ofte mindre til felles med de, men det har da ikke noe med hvem de liker å ha sex med 

Anonymkode: 2c370...120

Bra innstilling! Og forståelig det med felles interesser osv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er noen fjoller. Altfor feminine menn er bare rart.

Anonymkode: 40c78...172

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror mange heterofile gutter/menn er ukomfortable med å være rundt homofile menn. At de liksom ikke har noe å snakke om, osv., og ikke vet hva de kan tulle med. Men alt det skyldes jo bare uvitenhet, da. 

Anonymkode: 29291...e97

Homofile menn er jo ikke akkurat fra en annen planet. Broren min er homo og når vi snakker har vi omtrent no filter. Ikke liker han mote eller svindyr champagne heller. De ler jo av de samme tingene. Kanskje ikke uten grunn at kroninsk på leit Gayr på puben fra Pondus tegneserie har vunnet en eller annen ærespris blant skeive, mens de woke derimot synes det er horribelt og sjikane. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...