AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Jeg er så matlei og er tom for ideer til pålegg på skiva. Hva har dere på skiva som ikke er kjøtt, fisk eller egg? 😅☺️ kan også være ting man ikke har på brødskive, men noe lettvint. Jeg kjenner meg selv og jeg gidder ikke å stå og lage ting. Anonymkode: 33b8f...ec3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Bananskiver og peanøttsmør, enten på skiva eller som topping på havregrøt. Anonymkode: b574c...349
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Hermetiske bønner knekt med valgfritt av følgende: Hakket løk, hvitløk, chili, hakket paprika, hakket persille, koriander eller andre urter, olivenolje. Toppet med salat, tomat, agurk Valgfritt av følgende: Avocado, tomater, agurk, salat, hvitløk, løk, olivenolje Potetskiver - forbausende godt Frosne bær, tint og rørt med honning Honning Suppe attmed brødet istedenfor pålegg - rett i koppen kan brukes Anonymkode: 6bcf2...533
Daisy-love Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Peanøttsmør eller annet nøttesmør. Avokado. Bønnepostei, som i hummus, eller de fra Plantego som er overraskende gode. Avjar. Alle de nevnte er gode med diverse grønt til, og kan kombineres med noe kjøtt, fisk eller egg om en ønsker det. Smøreost, eller vanlig ost. Brie eller tilsvarende om en liker det. Cottage cheese med syltetøy eller en salt variant med egg eller skinke. Kremost/smøreost finnes i mange varianter og en kan variere mye. Jeg har en greie på smøreost naturell med spirer og sylteagurk. Har av og til også avokado på 😋 Rabarbrasyltetøy med vanilje er helt magisk på denne tiden av året 😋 Ellers er jeg glad i havregrøt, både varm, men også som i kjøleskapsgrøt. Kan toppes med nøttesmør, frukt og bær, nøtter, yoghurt, osv. Utrolig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå