AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Nærmeste leder har behandlet meg utrolig dårlig over tid, og ikke svart på ting jeg trenger for å gjøre jobben min. Jeg har nå klagd til nivået over, og fått til svar fra leder over leder at jeg skulle høre fra henne om veien videre innen noen dager. Men hvor mange dager tenker dere er greit å vente? Jeg tenker en to-tre til nød fire dager, men nå har det gått over en uke. Anonymkode: d708e...9a4
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Jeg tenker det kommer litt an på. Det kan hende at hun må rådføre seg med hr eller egen leder for riktig prosedyre/fremgangsmåte, snakke med din leder for å høre vedkommendes side av saken. Og det kan hende det er vanskelig å få tak i disse personene også, eller det er travelt og branner som må slukkes alle veier Uavhengig av det, burde lederen fra nivået over ha gitt deg en liten oppdatering så du ble beroliget med at saken ikke var glemt. Men det er vanskelig sånn på stående fot å si hva som er rimelig tid, siden personalsaker kan være komplekse. Og det er jo ikke gitt at vedkommende kan gi deg informasjon om alt som gjøres heller. Med det sagt, så håper jeg at det ordner seg for deg. Ingenting er så ødeleggende på en arbeidsplass som kollegaer som bevisst holder tilbake viktig informasjon. Anonymkode: d4bdf...70d
Bacteria Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai «Noen dager» Hekt generelt tenker jeg da 5-7 dager Max. Purr.
Irja Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai «Hører fra meg om noen dager» da tenker jeg 2-4 dager. En uke er i overkant da. Ville purret etter en uke.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai Noen dager er max 3 dager. Altså 72 timer. Anonymkode: 87241...5e4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nærmeste leder har behandlet meg utrolig dårlig over tid, og ikke svart på ting jeg trenger for å gjøre jobben min. Jeg har nå klagd til nivået over, og fått til svar fra leder over leder at jeg skulle høre fra henne om veien videre innen noen dager. Men hvor mange dager tenker dere er greit å vente? Jeg tenker en to-tre til nød fire dager, men nå har det gått over en uke. Anonymkode: d708e...9a4 Jeg ville sagt opp til en uke. "Noen dager" er klart flere enn to dager, og regner med det dreier seg om arbeidsdager, så minst tre arbeidsdager. Tre til fem arb.dager blir fort en uke. Anonymkode: 96777...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå